בונה אתרים » מדריכים בנושא פרסום

מדריכים בנושא פרסום

מעוניינים לפרסם את העסק שלכם באופן ממומן באמצעות גוגל, פייסבוק וכל פלטפורמת פרסום אחרת? בעמוד זה ננסה לסייע לכם עם מגוון מדריכים מושקעים שיעזרו לכם לבצע את ההחלטות הנכונות בעת פרסום העסק. מתחת תוכלו למצוא מדריכים שיסבירו על נושאים כמו עמוד נחיתה, גדלי וסוגי באנרים, פרסום באופן ממומן וכו'…

דף נחיתה או אתר אינטרנט? מה עדיף ומתי?

דף נחיתה או אתר אינטרנט? מה עדיף ומתי?

לעיתים קרובות אני מקבל פניות מעסקים חדשים בקשר לבניית אתר לעסק ובמקרים רבים אחת השאלות שעולה על הדרך זה מה עדיף כרגע דף נחיתה או אתר אינטרנט? מדובר על שאלה חשובה שקשורה למטרות הקיימות של העסק ולצורה שבה הוא מתכנן לקדם את עצמו בהמשך הדרך ובמאמר הבא אדבר קצת על הנושא, אסביר מה זה דף נחיתה לעומת אתר ובאילו מצבים עדיף להשתמש בו על פני אתר אינטרנט.

איך לקבל פניות יותר איכותיות מהאתר

איך לקבל פניות יותר איכותיות מהאתר

אחד החסרונות העיקריים באתר שלי הוא שאתר מציג מגוון רחב של נושאים ולא פונה רק לתחום אחד או קהל יעד ספציפי. כתוצאה מכך מצאתי את עצמי מקבל הרבה לידים לא איכותיים במשך השנים שגזלו לי זמן יקר. במידה וגם אתם מוצאים את עצמכם מקבלים הרבה פניות ומרביתם לא רציניות אז קיימות דרכים למקד את האתר בצורה כזאת שתפסיקו לקבל פניות מיותרות. כנסו ותלמדו כיצד!

הוספת שורת יצירת קשר לאתר במובייל

הוספת שורת יצירת קשר לאתר במובייל

אז החלטתם להוסיף את היכולת לאפשר ללקוחות שלכם ליצור קשר בלחיצה וכעת אתם צריכים לבחור האם להוסיף כפתור וואטסאפ או האם להוסיף כפתור טלפון לאתר? אם אתם מתלבטים בין 2 האפשרויות אז למה לא לבחור גם בכפתור וואטסאפ וגם בכפתור טלפון? במדריך הבא אלמד אתכם כיצד להוסיף לאתר שורת יצירת קשר באמצעות תוסף לוורדפרס שפיתחתי ושחררתי בחינם.

דרכים לפרסום העסק באמצעות באנרים

דרכים לפרסום העסק באמצעות באנרים

השימוש בבאנרים הוא אחד מאמצעי הפרסום האהובים עליי ובמאמר של היום אכיר לכם כמה דרכים שבהם תוכלו לפרסם את העסק שלכם באמצעות באנרים. חלק מאמצעי הפרסום שאציג הם אמצעים בתשלום וחלקם 100% בחינם, כמוL למשל הבאנרים שאתם רואים כאן באתר שמסייעים לי להגדיל את כמות ההמרות ולקבל יותר פניות מלקוחות.

שיפור המרות בדף נחיתה

17 דרכים לשיפור המרות בדף נחיתה

עמוד נחיתה הוא אחד מהכלים היעילים ביותר לשיפור המרות בקמפיין פרסום ממומן ולמעשה למעלה מ-50% מהצלחת קמפיין הפרסום שלכם תלויה בדף נחיתה איכותי שנותן עבודה. במאמר של היום אני הולך לשתף אתכם ב-17 דרכים שונות שיעזרו לכם להבין מה אפשר לעשות על מנת לשפר המרות בדף נחיתה וגם תקבלו כמה טיפים המסבירים ממה כדאי להימנע כאשר בונים דף נחיתה.

פרסום פוסטים בפייסבוק

פרסום פוסטים בפייסבוק

אחרי שהצלחתם לפתוח דף פייסבוק עסקי כל מה שנותר לעשות זה להמשיך לפרסם בעמוד פוסטים חדשים ולהשאיר אותו מעודכן. במדריך הבא אני הולך ללמד אתכם את מרבית הדרכים שבהם תוכלו לפרסם פוסטים חדשים בעמוד פייסבוק. נדבר על איך להוסיף פוסטים רגילים, פוסטים עם תמונה, פוסטים עם קישור לאתר, פוסטים מתוזמנים ואיך לערוך ולמחוק פוסטים.

הוספת Pxiel של פייסבוק לאתר

הטמעת פיסקל (Pixel) של פייסבוק באתר

פיקסל (Pixel) של פייסבוק הוא כלי המאפשר לבצע מעקב לכניסות והמרות באתר שלכם במידה ואתם מפרסמים את העסק שלכם באופן ממומן באמצעות פייסבוק. במדריך הבא נסביר מה זה פיקסל, מה השימושים של Pixel, באיזה צורה הוא מסייע לנו ואיך להטמיע את פיקסל של פייסבוק באתר וורדפרס ולהגדיר המרות על מנת לבצע מעקב יעיל לפרסום בפייסבוק.

הוספת כפתור וואטסאפ לאתר

איך להוסיף כפתור וואטסאפ לאתר

אין ספק שבשנים האחרונות וואטסאפ (WhatsApp) הפכה להיות אחת האפליקציות המובילות בעולם לאנשים פרטיים ולבעלי עסקים. אחרי שלימדנו אתכם איך לפתוח חשבון וואטסאפ עסקי ואיך להתקין וואטסאפ במחשב כעת מה שנשאר לכם ללמוד זה איך להוסיף כפתור וואטסאפ לאתר של העסק ולאפשר ללקוחות לשלוח לכם הודעה בלחיצת כפתור בודדת.

כלים לשיווק עסק

27 כלים חשובים ויעילים לשיווק, מיתוג וקידום העסק שלכם

במקרים רבים כשפונים אלינו לקוחות חדשים בנושא של מיתוג לעסק אחד המשפטים שחוזר על עצמו לא מעט הוא “מה בעצם אני צריך בשביל לקדם את העסק שלי?”. במאמר הבא נציג בפניכם את כל הכלים שאנחנו מכירים על מנת שתוכלו לקדם ולשווק את העסק שלכם בצורה טובה יותר.

גודל באנרים לגוגל אדוורדס

בחירת גודל מודעות/באנרים לגוגל

כאשר אתם יוצרים קמפיין פרסום של באנרים בגוגל או קמפיין Remarketing חשוב שתדעו לבחור את גדלי הבאנרים שיעזרו להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורכם. במדריך זה נעזור לכם להבין מהם גדלי הבאנרים הקיימים, מהי כמות הבאנרים שכדאי לעצב לכל קמפיין, ואיך לבחור את גדלי הבאנרים שיתאימו לקמפיין שלכם בצורה הטובה ביותר.

מה זה דף נחיתה

מה זה עמוד נחיתה ואיך הוא מסייע לפרסום

דף נחיתה הם אחד הכלים החשובים ביותר לבעלי עסקים שבוחרים לקדם את העסק באמצעות מודעות ממומנת בגוגל ובפייסבוק. במאמר זה נסביר מה זה דף נחיתה ומה השימושים שלו, נסביר מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר ומתי להשתמש בכל אחת מהאפשרויות ובנוסף ניתן כמה טיפים ליצירת דף נחיתה אפקטיבי שיעזור לשפר את ההמרות של קמפיין הפרסום שלכם.

מידות תמונות לאתרי המדיה החברתית

גודל תמונות לרשתות החברתיות 2021

אתרי הרשת החברתית מאפשרים לנו לקדם את העסק ללקוחות חדשים. על מנת שתוכלו לנהל עמוד עסקי מוצלח באתרי המדיה החברתית חשוב להעלות את התמונות לעמוד בצורה מקצועית ובגודל המתאים. במאמר זה נספק לכם את כל הגדלים לתמונות של אתרי המדיה החברתית הפופולריים. תוכלו למצוא גדלי תמונות לטוויטר, פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין, גוגל+, אינסטגרם, וואטסאפ ופינטרסט.

סוגי באנרים לקמפיין פרסום אינטרנטי

בחירת סוג/פורמט באנרים לקמפיין פרסום בגוגל Ads

אחת ההחלטות החשובות שתצטרכו לבצע בעת יצירת קמפיין פרסום אינטרנטי באדוורדס או בכל פלטפורמת פרסום אחרת היא בחירת פורמט הבאנרים שבהם תעשו שימוש. במאמר זה נציין את סוגי הבאנרים הקיימים לקמפיין פרסום וננסה לסייע לכם בבחירת סוג הבאנרים הנכון עבור קמפיין הפרסום שלכם.

פרופיל עסקי במדיה החברתית

אתרי מדיה חברתית מומלצים שחשוב להכיר

פרופיל עסקי באתרי מדיה חברתית יסייע בהגעה ללקוחות וקהלים חדשים, ויסייע בשמירת קשר עם לקוחות קיימים וקידום העסק ברשת (בדרך כלל בחינם). במציאות של היום אנחנו ממליצים לכל עסק ליצור פרופיל עסקי באתרי המדיה החברתית המאפשרים חשיפה נוספת וקידום חינמי. צפו ברשימת אתרי המדיה החברתית הפופולריים שמומלץ לפתוח בהם פרופיל עסקי.

מדריך לפתיחת דף עסקי בפייסבוק

פתיחת דף פייסבוק עסקי

בשנים האחרונות פייסבוק הפכה לפלטפורמה מצוינת המאפשרת לבעלי עסקים, חברות ופרילנסרים לפרסם את עצמם ואת העסק שלהם. פתיחת דף פייסבוק היא פעולה פשוטה שלא מצריכה זמן רב או השקעה כספית. במדריך זה נלמד אתכם צעד אחר צעד איך לפתוח עמוד פייסבוק עסקי, איך להגדיר את פרטי העסק, איך לשנות את תמונת הנושא ואת תמונת הפרופיל ואיך להשיג לייקים לעמוד החדש.

אינדקסים ישראליים מומלצים

אתרי אינדקסים מומלצים לקידום עסק חדש

על מנת ליידע את מנועי החיפוש שאתם קיימים תצטרכו לבנות קישורים ולקדם את העסק החדש ברחבי הרשת. השלב הראשוני שכל בעל עסק חדש צריך לעבור הוא פרסום העסק באתרי אינדקסים. מאמר זה יספק הסבר לשאלות כמו מה זה אינדקסים ולמה צריך אותם, באילו אתרי אינדקסים כדי לפרסם את העסק או האתר ואיך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.