ראשי » מדריכים בנושא פרסום

מדריכים בנושא פרסום

מעוניינים לפרסם את העסק שלכם באופן ממומן באמצעות גוגל, פייסבוק וכל פלטפורמת פרסום אחרת? בעמוד זה ננסה לסייע לכם עם מגוון מדריכים מושקעים שיעזרו לכם לבצע את ההחלטות הנכונות בעת פרסום העסק. מתחת תוכלו למצוא מדריכים שיסבירו על נושאים כמו עמוד נחיתה, גדלי וסוגי באנרים, פרסום באופן ממומן וכו’…

הוספת Pxiel של פייסבוק לאתר

הוספת פיסקל (Pixel) של פייסבוק לאתר

פיקסל (Pixel) של פייסבוק הוא כלי המאפשר לבצע מעקב לכניסות והמרות באתר שלכם במידה ואתם מפרסמים את העסק שלכם באופן ממומן באמצעות פייסבוק. במדריך הבא נסביר מה זה פיקסל, מה השימושים של Pixel, באיזה צורה הוא מסייע לנו ואיך להטמיע את פיקסל של פייסבוק באתר וורדפרס ולהגדיר המרות על מנת לבצע מעקב יעיל לפרסום בפייסבוק.

הוספת כפתור וואטסאפ לאתר

איך להוסיף כפתור וואטסאפ לאתר

אין ספק שבשנים האחרונות וואטסאפ (WhatsApp) הפכה להיות אחת האפליקציות המובילות בעולם לאנשים פרטיים ולבעלי עסקים. אחרי שלימדנו אתכם איך לפתוח חשבון וואטסאפ עסקי ואיך להתקין וואטסאפ במחשב כעת מה שנשאר לכם ללמוד זה איך להוסיף כפתור וואטסאפ לאתר של העסק ולאפשר ללקוחות לשלוח לכם הודעה בלחיצת כפתור בודדת.

כלים לשיווק עסק

27 כלים חשובים ויעילים לשיווק, מיתוג וקידום העסק שלכם

במקרים רבים כשפונים אלינו לקוחות חדשים בנושא של מיתוג לעסק אחד המשפטים שחוזר על עצמו לא מעט הוא “מה בעצם אני צריך בשביל לקדם את העסק שלי?”. במאמר הבא נציג בפניכם את כל הכלים שאנחנו מכירים על מנת שתוכלו לקדם ולשווק את העסק שלכם בצורה טובה יותר.

גודל באנרים לגוגל אדוורדס

בחירת גודל מודעות/באנרים לפרסום בגוגל

כאשר אתם יוצרים קמפיין פרסום של באנרים או קמפיין Remarketing בגוגל אדוורדס חשוב שתדעו לבחור את גדלי הבאנרים שיעזרו להגיע לתוצאות הטובות ביותר. במדריך זה נעזור לכם להבין מהם גדלי הבאנרים הקיימים, מהי כמות הבאנרים שכדאי לעצב, ואיך לבחור את גדלי הבאנרים הנכונים עבור הקמפיין שלכם.

מה זה דף נחיתה

מה זה עמוד נחיתה ואיך הוא מסייע לפרסום

דף נחיתה הם אחד הכלים החשובים ביותר לבעלי עסקים שבוחרים לקדם את העסק באמצעות מודעות ממומנת בגוגל ובפייסבוק. במאמר זה נסביר מה זה דף נחיתה ומה השימושים שלו, נסביר מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר ומתי להשתמש בכל אחת מהאפשרויות ובנוסף ניתן כמה טיפים ליצירת דף נחיתה אפקטיבי שיעזור לשפר את ההמרות של קמפיין הפרסום שלכם.

סוגי באנרים לקמפיין פרסום אינטרנטי

בחירת סוג/פורמט באנרים לקמפיין פרסום בגוגל AdWords

אחת ההחלטות החשובות שתצטרכו לבצע בעת יצירת קמפיין פרסום אינטרנטי באדוורדס או בכל פלטפורמת פרסום אחרת היא בחירת פורמט הבאנרים שבהם תעשו שימוש. במאמר זה נציין את סוגי הבאנרים הקיימים לקמפיין פרסום וננסה לסייע לכם בבחירת סוג הבאנרים הנכון עבור קמפיין הפרסום שלכם.

פרופיל עסקי במדיה החברתית

פתיחת פרופיל עסקי באתרי המדיה החברתית

פרופיל עסקי באתרי מדיה חברתית יסייע בהגעה ללקוחות וקהלים חדשים, שמירת קשר עם לקוחות קיימים וקידום העסק ברשת (בדרך כלל בחינם). במציאות של היום אנחנו ממליצים לכל עסק ליצור פרופיל עסקי באתרי המדיה החברתית המאפשרים חשיפה נוספת וקידום חינמי. צפו ברשימת אתרי המדיה החברתית הפופולריים שמומלץ לפתוח בהם פרופיל/עמוד/דף עסקי.

מדריך לפתיחת דף עסקי בפייסבוק

פתיחת דף פייסבוק עסקי

בשנים האחרונות פייסבוק הפכה לפלטפורמה מצוינת המאפשרת לבעלי עסקים, חברות ופרילנסרים לפרסם את עצמם ואת העסק שלהם. פתיחת דף פייסבוק היא פעולה פשוטה שלא מצריכה זמן רב או השקעה כספית. במדריך זה נלמד אתכם צעד אחר צעד איך לפתוח עמוד פייסבוק עסקי, איך להגדיר את פרטי העסק, איך לשנות את תמונת הנושא ואת תמונת הפרופיל ואיך להשיג לייקים לעמוד החדש.

אינדקסים ישראליים מומלצים

אתרי אינדקסים מומלצים לקידום עסק חדש

על מנת ליידע את מנועי החיפוש שאתם קיימים תצטרכו לבנות קישורים ולקדם את העסק החדש ברחבי הרשת. השלב הראשוני שכל בעל עסק חדש צריך לעבור הוא פרסום העסק באתרי אינדקסים. מאמר זה יספק הסבר לשאלות כמו מה זה אינדקסים ולמה צריך אותם, באילו אתרי אינדקסים כדי לפרסם את העסק או האתר ואיך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.