אז כמו שאתם יודעים יצרתי קורס בניית אתרים ואני משתף אתכם בתהליך קידום העסק במסגרת הקורס השקוף שבו אני מציג לכם איך אני מקדם את הקורס. כעת המטרה שלי היא לבנות קהילת בוני אתרים ואנחנו ננסה לעשות זאת באמצעות קבוצת פייסבוק.
במאמר הזה אלמד אתכם שלב אחר שלב איך אני פותח קבוצת פייסבוק לקידום העסק ותקבלו טיפים חשובים כגון: איך להגדיר קבוצה, איך להגדיר שאלות למצטרפים, איזה סוג קבוצה לפתוח, איך לשנות כתובת URL ואיך להביא חברים חדשים לקבוצה.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
מהם קבוצות בפייסבוק ומה היתרונות של קבוצה?
הדבר הראשון שעלינו להחליט זה האם קבוצה בפייסבוק עשויה לסייע לנו לקדם את העסק שלנו או לא.
בתור התחלה למי שלא יודע מה זה קבוצה בפייסבוק אז מדובר על קונספט כמו של פורמים (כנראה קבוצות בפייסבוק מחליפות את הפורמים שהולכים ונעלמים מהעולם). לקבוצה יכולים להירשם חברים ויש להם את האפשרות לפרסם פוסטים ולשאול שאלות שרלוונטיות לנושא הקבוצה.
לצורך הדוגמא: אם ציינתי שאני רוצה לפתוח קבוצה בנושא של בניית אתרים אז כל מי שרוצה יוכל לפרסם תוכן בקבוצה ולשאול שאלות שהוא נתקל בהם במטרה לקבל תשובה לשאלות.
בנוסף בקבוצה יהיו עדכונים שקשורים לעולם של בניית אתרים וגם לעולמות של וורדפרס (מערכת לבניית אתרים).
היתרונות של קבוצת פייסבוק הם שאתם מקבלים קהילה שאתם יכולים לפרסם בה תוכן שלכם. בנוסף עצם זה שאתם מנהלים את הקהילה זה נותן לכם הרבה כוח ברגע שהקהילה גודלת לאלפי חברים פעילים.
היתרון המשמעותי של קבוצת פייסבוק הוא שבניגוד לעמוד פייסבוק שבו התנועה היא כמעט אפסית בקבוצת פייסבוק יש תנועה אורגנית מכובדת וגם ברגע שהקבוצה מספיק גדולה החברים בקבוצה משאירים אותה פעילה גם ללא סיוע של מנהל הקבוצה.
איך לדעת האם לפתוח קבוצה לעסק שלי?
אחרי שהצלחנו להבין מהי קבוצה כעת מה שנותר להחליט זה האם נכון לפתוח קבוצה עבור העסק או התחום עיסוק שלי?
הדרך הכי טובה לבדוק את זה היא לנסות לעשות חיפוש על ביטויים שקשורים לנושא של העסק שלי בפייסבוק ולראות האם יש קבוצות קיימות עם מספר גדול של חברים. אם למשל תעשו חיפוש בפייסבוק על ביטויים כמו: "בניית אתרים", "לימוד בניית אתרים", "וורדפרס" וכו'… תגלו שיש קבוצות עם עשרות אלפי חברים.
ברגע שראיתי שיש כמות גדולה של משתמשים בקבוצות קיימות שקשורות לתחום שלי זה אומר שיש פוטנציאל שוק ויהיה רעיון טוב לפתוח קבוצה בנושא.
אם לא מצאתם אף קבוצה קיימת בתחום שלכם או במידה ואתם מוצאים קבוצות אבל לרוב הקבוצות יש חברים בודדים זה אומר יכול להיות שבתחום עיסוק שלכם אין נתח שוק גדול שמחפש אתכם בפייסבוק. במקרה כזה בשביל להגדיל את כמות החברים בקבוצה אתם תצטרכו להזרים חברים ותנועה ממקורות חיצוניים.
דרך אגב חשוב לציין שקבוצת פייסבוק היא לא תחליף של עמוד פייסבוק עסקי ורצוי לפתוח גם עמוד פייסבוק עסקי וגם קבוצה בפייסבוק. בכל פלטפורמה אנחנו נרצה לקדם את העסק בצורה קצת שונה.
פתיחת קבוצת פייסבוק
קיימות 2 דרכים ליצור קבוצת פייסבוק ובגלל שפייסבוק כל שבוע משנים את הממשק אני אציג את 2 הדרכים.
הדרך הראשונה לפתוח קבוצת פייסבוק היא על ידי לחיצה על האייקון של ה-9 עיגולים שמופיע בראש העמוד ולאחר מכן תחת הכותרת של "יצירה" י שלבחור את האפשרות של קבוצה.
הדרך השנייה ליצירת קבוצה בפייסבוק היא ללחוץ על הלשונית של "קבוצות" בתפריט הימני בממשק של פייסבוק.
לאחר מכן בעמוד שיפתח יש ללחוץ על הכפתור של "צור קבוצה חדשה" כדי להתחיל בתהליך של יצירת קבוצה בפייסבוק.
שתי הדרכים שציינתי יאפשרו לכם להגיע אל אותו עמוד שמאפשר לפתוח את הקבוצה כפי שאפשר לראות בתמונה מתחת:
בחלון הזה כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להגדיר את שם הקבוצה, נרצה להחליט האם לפתוח קבוצה פרטית או קבוצה ציבורית. רצוי לקרוא את ההגדרות הראשוניות שאני ממליץ עליהם במקטע הבא ולאחר מכן ללחוץ על הכפתור של יצירה.
טיפים ליצירת הקבוצה ובחירת שם
רובנו יסתכלו על העמוד של יצירת הקבוצה באופן מאוד מחופף לא יקדישו לזה מחשבה כלל. לפני שאתם מגדירים את הקבוצה בעמוד הראשוני אני רוצה לתת כמה טיפים שלדעתי חשובים מאוד.
בחירת שם לקבוצה
מומלץ לבחור שם קבוצה שיכיל ביטויים שאנשים מחפשים על מנת שנוכל לקבל חברים גם באופן אורגני. לדוגמא אם הביטויים שאנשים מחפשים הם וורדפרס, לימוד וורדפרס, קורס וורדפרס וכו'.. אני אנסה לשלב אותם בשם של הקבוצה.
אז ככה זה נראה במקרה שלי לאחר שהגדרתי את השם "בית הספר לוורדפרס – הבית של בוני האתרים".
קבוצה ציבורית או פרטית
הנושא הזה מורכב, בגדול ההבדל בין קבוצה ציבורית לפרטית היא שבקבוצה ציבורית חובה להצטרף לקבוצה בשביל לפרסם פוסטים ולצפות בהודעות שמתפרסמות בקבוצה. בתחילת הדרך יהיה קשה לגרום לאנשים להצטרף לקבוצה ולכן זה יכול להיות שיקול לפרסם את הקבוצה בתור קבוצה ציבורית.
הבעיה הגדולה כאן היא שאם מדובר על קבוצה ציבורית אפשר לפרסם פוסטים מבלי להצטרף לקבוצה ואז גם החברים בקבוצה לא יראו את התוכן של הקבוצה בפייד ולא יראו את הקבוצה מבין הקבוצות שלהם.
קשה לי להגיד מה ההחלטה הנכונה בתחילת הדרך כי יכול להיות שיהיה יותר קל לגרום לאנשים להשאיר תגובה בקבוצה פתוחה אבל אני חושב שלטווח הרחוק יהיה לכם יותר חכם לפתוח קבוצה פרטית ולא ציבורית.
בנוסף לאחר שאתם בוחרים קבוצה פרטית יש לבחור את האפשרויות בין קבוצה גלויה לקבוצה מוסתרת. אתם תשתמשו בקבוצה מוסתרת כאשר מדובר למשל על קבוצת תמיכה של קורס מסוים ואתם לא רוצים שתהיה גישה למי שלא נמצא בקורס.
אתם תשתמשו בקבוצה גלויה כאשר מדובר על קבוצה שאתם רוצים שיוכלו למצוא ולהצטרף אליה.
הזמנת חברים
ברגע שאתם פותחים קבוצה פייסבוק מאפשרים להזמין חברים ורוב האנשים שפותחים קבוצה באופן ראשוני יזמינו את החברים. זאת טעות גדולה בגלל שבקבוצה שלכם כרגע אין כלום. האם אתם הייתם מצטרפים לקבוצה שאין בה פוסטים ושום דבר? כנראה שלא.
מומלץ לפרסם לפני קצת תוכן/פוסטים, להביא אנשים שאתם מכירים ולבקש מהם לשאול שאלות.
רק לאחר שיש קצת פרסומים והקבוצה נראית מספיק רצינית כדאי להתחיל ולהזמין חברים. אם תזמינו את החברים לקבוצה שנראית לא טוב אז לא בטוח שתהיה לכם הזדמנות נוספת להזמין אותם.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
איך לנווט לקבוצה שלי לאחר שיצרתי אותה
למי שחדש במערכת של פייסבוק אז יכול להיות מצב שבו שאתם יוצרים קבוצה ולא מצליחים למצוא אותה. במקרה כזה כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחזור לעמוד הראשי של פייסבוק ולאחר מכן בתפריט הימני יש ללחוץ על הכפתור של "קבוצות".
בעמוד שיפתח ניתן ללחוץ על הכפתור של הקבוצה תחת הכותרת של "קבוצות בניהולך" וזה יעביר אתכם לעמוד של הקבוצה שפתחתם. אם יש לכם כמה קבוצות אז יופיעו כל הקבוצות ביחד ואם יש רק קבוצה אחת אז תופיע רק הקבוצה שכרגע יצרתם.
הוספת תמונת נושא לקבוצה בפייסבוק
עיצוב תמונת נושא לקבוצה זה אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבצע. בגלל שהתמונה זה הדבר הראשון שרואה הגולש שנכנס לקבוצה זה הופך אותה לחשובה במיוחד. התמונה הזאת היא גם הדבר הראשון וכמעט היחידי שרואה הגולש לפני שהוא מצטרף לקבוצה ולפעמים התמונה והעיצוב זה מה שיכול לעשות את ההבדל בין האם מישהו יצטרך לקבוצה או לא.
על מנת להוסיף תמונה לקבוצה יש ללחוץ בתוך העמוד של הקבוצה על הכפתור של "עריכה" ולאחר מכן ללחוץ על הכפתור של "העלאת תמונה" ולבחור את התמונה מהמחשב.
חשוב לציין שהגודל של תמונת קבוצה/נושא הוא שונה מגודל של תמונת קאבר רגילה ונכון להיום הגדול של תמונת הקבוצה המומלץ הוא רוחב של 1640 וגובה של 856 פיקסלים.
בנוסף חשוב לציין שבתמונה חלק מהאזור העליון והתחתון לא יופיע בתצוגת המחשב הנייח (מחשב ביתי) אבל הוא כן יופיע בתצוגה של הטלפון הנייד ולכן חשוב לדעת להתאים את התמונה לצורה שבה פייסבוק מציגים את העיצוב.
הוספת תיאור לקבוצה
השלב הבא בתהליך יהיה ליצור את התיאור שלנו לקבוצה. אם מדובר על קבוצה סגורה הדברים היחידים שיוכל לראות הגולש לפני שהוא בוחר האם להצטרף לקבוצה או לא זה את תמונת הנושא ואת התיאור שהגדרתם.
הוא יוכל גם לראות גם כמות החברים, את כמות הפוסטים שמפורסמים בכל יום ונתונים נוספים, אבל הנתונים המרכזיים שאנחנו יכולים להשפיע עליהם זאת תמונת הנושא שהגדרנו בשלב הקודם והתיאור של העמוד.
על מנת להוסיף תיאור לקבוצה עלינו ללחוץ בתפריט הימני על הכפתור של "הגדרות קבוצה" ושם יש ללחוץ על האפשרות של "שם ותיאור" ולהגדיר תיאור לקבוצה.
שינוי כתובת URL לקבוצה
אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות ברגע שיוצרים קבוצה חדשה זה לשנות את הכתובת URL לכתובת מקוצרת ויותר נעימה לעין. באופן ברירת מחדל פייסבוק יוצרים קישור עם מספרים ואנחנו רוצים ליצור משהו שיותר מותאם לשם שאנחנו יוצרים.
בשביל לשנות את השם של הקבוצה עלינו ללחוץ על הכפתור של הגדרות קבוצה ולבחור לשנות את כתובת האינטרנט של העמוד.
על ידי לחיצה על האפשרות של "כתובת אינטרנט" נוכל להגדיר שם חדש לכתובת של העמוד ולאחר מכן זאת תהיה הכתובת שנוכל לשלוח לאנשים כדי להצטרף לקבוצה.
חשוב לשים לב שפייסבוק מציינים שלאחר שבקבוצה יש למעלה מ-5,000 חברים לא ניתן יהיה לשנות את הכתובת URL של הקבוצה פעם נוספת ולכן חשוב לבחור כתובת שנהיה שלמים איתה גם בעתיד.
כמה הגדרות חשובות שצריך להכיר
יש כמה הגדרות מעניינות שאנחנו חייבים לראות בעמוד הפייסבוק ולדאוג לשנות אותם על מנת להימנע מבעיות בהמשך. הדבר הראשון שנרצה לעשות זה לוודא שאנחנו נמצאים בדף של הקבוצה ושם נלחץ על הכפתור של הגדרות הקבוצה בצד הימני.
לאחר מכן בעמוד שיפתח נוכל לראות את כל ההגדרות השונות ואנחנו הולכים לשנות כמה דברים חשובים.
האם לאפשר לדפים עסקיים להירשם לקבוצה
פייסבוק מאפשרים להגדיר שגם פרופיל עסקי (עמוד עסקי) יוכל להצטרף לקבוצה בפייסבוק ולא רק פרופילים פרטיים.
בגדול זה יכול להיות מעניין לאפשר לפרופיל עסקי להירשם לקבוצה אבל בדרך כלל מדובר על משתמשים שיכנסו לקבוצה אך ורק במטרה לשווק את המוצר או השירות שלהם.
זה יהפוך את הקבוצה לזירת פרסום למשתמשים השונים וזה יוריד את הרמה שלה ולכן אני פחות ממליץ לאפשר לעמוד עסקי להירשם לקבוצה. תתחילו מפרופיל פרטי בלבד ומקסימום תשנו את זה בעתיד.
מי יכול לאשר בקשות חברות
ההגדרה הכי הזויה שיש לפייסבוק היא שבברירת מחדל כולם יכולים לאשר בקשות חברות. זאת אומר שכל חבר שנמצא בקבוצה יוכל לאשר מישהו שרוצה להצטרף לקבוצה.
חשוב מאוד לשנות את זה ולוודא שרק מנהלים יכולים לאשר חברים להצטרף לקבוצה ולא משתמשים רגילים.
אישור פוסטים באופן אוטומטי
אופציה נוספת שכדאי להכיר היא האפשרות של אישור פוסטים בקבוצה באופן אוטומטי. אתם יכולים לראות שבחלק מהקבוצות צריך לחכות לאישור של מנהל עבור הפוסט כדי לפרסם אותו ובקבוצות אחרות הפוסט מתפרסם באופן אוטומטי ללא בדיקה ידנית.
אם אין לכם את היכולת לאשר פוסטים בקבוצה באופן מהיר במיוחד (כל שעה או שתיים) אז רצוי לאפשר לפרסם פוסטים ללא אישור של המנהל ולהוציא מהקבוצה משתמשים שעוברים על החוקים.
בשביל לעשות את זה חפשו את הכותרת של "אישור כל הפוסטים של חברי הקבוצה" ושם תבחרו באפשרות של "כבוי" על מנת לאפשר פרסום ללא אישור של מנהל.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
יצירת שאלות / סינון לקבוצה
במידה ואתם רוצים לבצע סינון ראשוני לקבוצה אפשר לעשות זאת על ידי הוספת של שאלות סינון שבאמצעותם נחליט האם לקבל את המשתמש לקבוצה או לא.
באזור הזה אפשר להכניס שאלות בסגנון של איך שמעתם על הקבוצה, מה הניסיון שלך בתחום בתור בונה אתרים וכו'…
אפשר גם לנסות ולאסוף באזור הזה את הדואר האלקטרוני של המשתמש שמצטרף לקבוצה על מנת לרשום אותו לרשימת תפוצה. אני מאמין שאפשר ליצור אוטומציה שתאפשר הרשמה לרשימת תפוצה לכל מי שהצטרף לקבוצה.
על מנת להוסיף שאלות עלינו ללחוץ בתפריט הימני על הכפתור של "שאלות לגבי חברות".
לאחר מכן נוכל לראות בצד השמאלי של המסך כפתור עם הכיתוב "הוסף שאלה" ונוכל ללחוץ עליו על מנת להוסיף שאלות.
לאחר לחיצה על הכפתור תהיה לנו א האפשרות להוסיף כמה סוגי שאלות. מבין האפשרויות נוכל לראות את האופציות של תיבות סימון, שאלה אמריקאית ותשובה כתובה.
באזור של התשובה הכתובה אנחנו יכולים להכניס שאלות פתוחות וגם שם אפשר לבקש כתובת דואר אלקטרוני למי שרוצה להירשם לרשימת תפוצה ולקבל עדכונים במייל.
דחייה אוטומטית של משתמשים/חברים בפייסבוק
כעת מה שאנחנו רוצים לעשות זה להוסיף קריטריונים של מי שיוכל להצטרף לקבוצה באופן אוטומטי ושל מי שנרצה לדחות לפי תנאים מסוימים. אפשר לבצע את התהליך הזה גם עבור בקשות חברות וגם עבור ניהול של פוסטים.
בשביל להגיע לעמוד ניהול שמאפשר לבצע את העריכה עלינו ללחוץ על הכפתור של "כלי מסייע למנהל" בתפריט הצדדי שלי פייסבוק.
ושם תהיה לנו את האפשרות לנהל אישור אוטומטי של בקשות חברות ודחייה אוטומטית של בקשות. מהעמוד הזה אפשר גם ליצור פילטרים לפי פוסטים וחסימה גם שלהם.
פרסום פוסטים מתוזמנים בקבוצת פייסבוק
השלב הבא בתהליך הוא לפרסם פוסטים בקבוצה. בגלל שאין לי הרבה זמן ואת היכולת לפרסם פוסטים באופן קבוע אני בדרך כלל בוחר ליצור אותם בפעם אחת ולפרסם אותם באופן מתוזמן.
המטרה היא ליצור מספיק פעילות על ידי יצירה של 10 פוסטים שאני מפרסם באופן מתוזמן לאורך החודש וככה אני לא צריך להתעסק עם הנושא של פרסום באופן יומיומי.
בשביל לפרסם פוסטים בפייסבוק באופן ממומן כל מה שצריך לעשות זה ליצור פוסט חדש ושם לכתוב את הפוסט שאתם רוצים לפרסם. לאחר מכן יש ללחוץ על האייקון של הלוח שנה ולחיצה עליו תאפשר להגדיר תאריך ושעה שבו הפוסט יפורסם.
לאחר לחיצה על הלוח שנה תהיה לנו את האפשרות להגדיר תאריך ושעה ולקבוע מתי אנחנו רוצים שהפוסט יפורסם.
במידה ונרצה לצפות בכל הפוסטים המתוזמנים שיצרנו נוכל ללחוץ על פוסטים מתוזמנים בתפריט הימני ובעמוד שיפתח נוכל גם לצפות בכל הפוסטים שיצרנו.
איך להביא חברים לקבוצה?
זה כנראה החלק הכי מסובך בתהליך, למעשה הוא כל כך מסובך שאני בעצמי לא יודע אם אני אצליח להביא מספיק חברים וליצור מספיק פעילות בקבוצה שאני פותח.
הדבר הראשון שחייב להבין זה שעל מנת להגדיל את הקבוצה צריך להשקיע זמן וליצור פעילות. בתחילת הדרך גם צריך להביא חברים לקבוצה ממקורות חיצוניים. במקרה שלי אני הולך לנסות להביא חברים לקבוצה מרשימת התפוצה שלי, מהאתר שאתם צופים בו כרגע וגם מערוץ היוטיוב שלי.
לפחות בתחילת הדרך אני אצטרך ליצור פעילויות בקבוצה ולפרסם חלק גדול מהפוסטים בעצמי וזה משהו שגוזל הרבה מאוד זמן שאני לא יודע אם יהיה לי אותו. אפשר גם להזמין חברים שלכם מהפרופיל הפרטי לקבוצה אבל מומלץ לעשות את זה אחרי שכבר יש חברים ואחרי שפרסמתי כמה פוסטים כדי לא להזמין אותם לעמוד ריק.
בנוסף אם אתם מזמנים חברים חשוב להזמין רק חברים שהקבוצה רלוונטית עבור הקבוצה. בסופו של דבר אנחנו רוצים ליצור קבוצה בנושא מסוים (במקרה שלי בניית אתרים) ואם יהיו בקבוצה הרבה חברים עם חוסר פעילות (בגלל שהקבוצה לא רלוונטית עבורם) זה יכול לסמן לפייסבוק שמדובר בקבוצה לא איכותית.
אני מאמין שיש נקודה מסוימת לאחר 5,000-10,000 חברים שבה הקבוצה מתחילה להתפתח לבד ואנשים מפרסמים פוסטים ומקבלים תשובות גם ללא הסיוע של המנהל. אבל להגיע למצב הזה עשוי לקחת הרבה שנים וזה לא משהו שיקרה ביום אחד או יומיים.
מחיקת קבוצת פייסבוק
אם יצרתם קבוצה בפייסבוק והחלטתם מסיבה מסוימת שאתם לא מעוניינים לעשות שימוש בקבוצה יותר והחלטתם למחוק את אותה אז התהליך הוא קצת לא נעים אבל אני אלמד אתכם איך לעשות אותו.
השלב הראשון בתהליך של סגירת קבוצת פייסבוק הוא להסיר את כל החברים שנמצאים בקבוצה. אם פתחתם קבוצה חדשה אז מדובר על תהליך פשוט ומהיר אבל בקבוצות גדולות עם אלפי משתמשים זה תהליך קצת פחות נעים.
על מנת למחוק את הקבוצה עלינו להיכנס לעמוד הקבוצה וללחוץ על הלשונית של אנשים.
בעמוד של אנשים נוכל לראות את כל החברים הנוכחיים בקבוצה ועל מנת למחוק אותם יש ללחוץ על ה-3 נקודות שמופיעות בצד הימני של החבר שאנחנו רוצים להסיר ולאחר מכן נלחץ על הכפתור של "עזבי את הקבוצה".
ברגע שתבצעו את הפעולה לכל מי שנמצא בקבוצה וגם למשתמש האחרון (יש להסיר את עצמכם בתור מנהלים) אז תקבלו הודעה שמאפשרת למחוק את הקבוצה.
לאחר מחיקת כל החברים כולל אתכם יש ללחוץ על הכפתור שמופיע מתחת לתמונת הנושא בצד שמאל, הכפתור של "הצטרפות". לאחר לחיצה על הכפתור הזה יש ללחוץ על הכפתור של "יציאה מהקבוצה" ואם אתם החברים האחרונים בקבוצה זה יאפשר לכם גם למחוק אותה.
לסיכום - יצירת קבוצת פייסבוק
זה כל מה שרציתי ללמד אתכם בנושא של פתיחת קבוצת פייסבוק עסקית. במקביל לפרסום התוכן כאן במאמר אני יוצר גם את קבוצת הפייסבוק שלי ואני כרגע נמצא בתהליך של לקדם אותה ולהביא חברים.
אני מקווה שהמאמר הזה סייע לכם ללמוד איך ליצור ולהגדיר את הקבוצה בפייסבוק באופן אפקטיבי ואני מקווה שגם קיבלתם כמה רעיונות שיעזרו לכם להביא חברים חדשים לקבוצה.
אני מקווה שהתהליך שלכם של פתיחת הקבוצה ובניית הקהילה יהיה מוצלח ותחזיקו לי אצבעות שהוא יהיה מוצלח גם עבורי.
עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!
אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:
יוחאי ירמיהו
בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ותואר הנדסאי בתעשייה וניהול עם התמחות בשיווק.
מעצב גרפי ומפתח אתרים עם ניסיון מעשי של למעלה מעשור בכל מה שקשור לעולם הדיגיטלי. נינג'ה מומחה למערכת המופלאה לבניית אתרים שנקראת וורדפרס, וזהו בסך הכל :-).
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:
בחצי שנה האחרונה עבדתי מאוד קשה כדי ליצור את הקורס האינטרנטי הכי מקיף בארץ ללימוד בניית אתרים. בקורס השקוף אני מצרף אתכם לתהליך של איך אני מקדם אותו.
יש לכם עמוד פייסבוק עסקי ואתם לא יודעים איך לעדכן אותו? במאמר הבא תוכלו ללמוד איך לפרסם פוסטים ולעדכן את דף הפייסבוק העסקי שלכם כמו שהמקצוענים עושים זאת.
פייסבוק הוא כלי המאפשר לנו לבצע מעקב לכניסות והמרות באתר שלנו. במדריך הבא נלמד אתכם מה זה פיקסל של פייסבוק, מה השימושים שלו ואיך להתקין אותו באתר וורדפרס.
עוד אין לכם חשבון וואטסאפ עסקי (WhatsApp Business)? במדריך הבא נלמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לפתוח וואטסאפ ביזנס והכי חשוב זה 100% בחינם.
רוצים לשנות את השם של דף הפייסבוק שלכם ולא יודעים איך? במדריך זה נלמד אתכם צעד אחר צעד איך לשנות את השם של עמוד עסקי בפייסבוק בפחות מ-5 דקות.
פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא פעולה פשוטה שלא מצריכה מאמץ או השקעה כספית. במדריך זה נלמד אתכם צעד אחר צעד איך לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק בצורה נכונה.
יש לכם שאלות או משהו להוסיף? שתפו אותנו בתגובות מתחת!
אם יש לכם שאלות או משהו להוסיף נשמח לשמוע מכם בתגובות מתחת ולסייע במידת הצורך.