בונה אתרים » מדריכים לבעלי עסקים

מדריכים לבעלי עסקים

צפו במדריכים ומאמרים שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם ברחבי הרשת. מתחת תוכלו לראות מדריכים לבעלי עסקים שיעזרו לכם ללמוד איך לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק, איך ליצור אימייל עסקי, איך להעלות אתר לאוויר, איך לפרסם את האתר של העסק ברחבי הרשת וכו’…

אינדקסים ישראליים מומלצים

אתרי אינדקסים מומלצים לקידום עסק חדש

על מנת ליידע את מנועי החיפוש שאתם קיימים תצטרכו לבנות קישורים ולקדם את העסק החדש ברחבי הרשת. השלב הראשוני שכל בעל עסק חדש צריך לעבור הוא פרסום העסק באתרי אינדקסים. מאמר זה יספק הסבר לשאלות כמו מה זה אינדקסים ולמה צריך אותם, באילו אתרי אינדקסים כדי לפרסם את העסק או האתר ואיך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

מדריך לרכישת דומיין ואחסון והעלאת אתר לאוויר

מדריך לרכישת דומיין, רכישת אחסון + העלאת אתר לאינטרנט

במדריך זה נלמד אתכם כל מה שצריך לדעת על מנת להעלות אתר לאינטרנט. תחילה נלמד אתכם כיצד לבצע רכישה של דומיין לאתר. לאחר מכן נסביר איך לבצע רכישה של אחסון שאליו תוכלו להעלות את קבצי האתר ובשלב האחרון נלמד אתכם כיצד לקשר בין הדומיין לשרת האחסון על מנת שהאתר יעלה לאוויר.

מדריך לפתיחת דף עסקי בפייסבוק

פתיחת דף פייסבוק עסקי

בשנים האחרונות פייסבוק הפכה לפלטפורמה מצוינת המאפשרת לבעלי עסקים, חברות ופרילנסרים לפרסם את עצמם ואת העסק שלהם. פתיחת דף פייסבוק היא פעולה פשוטה שלא מצריכה זמן רב או השקעה כספית. במדריך זה נלמד אתכם צעד אחר צעד איך לפתוח עמוד פייסבוק עסקי, איך להגדיר את פרטי העסק, איך לשנות את תמונת הנושא ואת תמונת הפרופיל ואיך להשיג לייקים לעמוד החדש.

פרופיל עסקי במדיה החברתית

אתרי מדיה חברתית מומלצים שחשוב להכיר

פרופיל עסקי באתרי מדיה חברתית יסייע בהגעה ללקוחות וקהלים חדשים, ויסייע בשמירת קשר עם לקוחות קיימים וקידום העסק ברשת (בדרך כלל בחינם). במציאות של היום אנחנו ממליצים לכל עסק ליצור פרופיל עסקי באתרי המדיה החברתית המאפשרים חשיפה נוספת וקידום חינמי. צפו ברשימת אתרי המדיה החברתית הפופולריים שמומלץ לפתוח בהם פרופיל עסקי.

סוגי באנרים לקמפיין פרסום אינטרנטי

בחירת סוג/פורמט באנרים לקמפיין פרסום בגוגל Ads

אחת ההחלטות החשובות שתצטרכו לבצע בעת יצירת קמפיין פרסום אינטרנטי באדוורדס או בכל פלטפורמת פרסום אחרת היא בחירת פורמט הבאנרים שבהם תעשו שימוש. במאמר זה נציין את סוגי הבאנרים הקיימים לקמפיין פרסום וננסה לסייע לכם בבחירת סוג הבאנרים הנכון עבור קמפיין הפרסום שלכם.

סוגי נייר לכרטיסי ביקור

בחירת סוגי נייר לכרטיס ביקור

כרטיס ביקור היה ונשאר אחת הדרכים הטובות ביותר לסיים פגישה עם לקוח או להעברת הפרטים שלכם ללקוח פוטנציאלי. במדריך זה ננסה לסייע בביצוע ההחלטות הנכונות בעת הדפסת כרטיס ביקור. נסביר מהם סוגי הנייר הקיימים לכרטיסי ביקור, מה זה למינציה, איזה סוג למינציה כדאי לבחור והאם לבחור בכרטיס ביקור דו צדדי או חד צדדי? כל זה ועוד במדריך הבא.

משיכת דולרים מפייפאל לחשבון הבנק

איך למשוך דולרים מפייפאל (PayPal) לחשבון בנק באמצעות ויזה

כאשר אתם מושכים דולרים מפייפאל לחשבון הבנק שלכם פייפאל יגבו מכם עמלת המרה הגבוהה בהרבה מעמלת ההמרה המקובלת בשוק. במדריך זה נלמד אתכם איך להימנע מתשלום עמלת ההמרה המוגזמת ונסביר לכם איך לחסוך כסף על ידי משיכת דולרים מפייפאל לחשבון הבנק באמצעות כרטיס הויזה.

מידות תמונות לאתרי המדיה החברתית

גודל תמונות לרשתות החברתיות 2021

אתרי הרשת החברתית מאפשרים לנו לקדם את העסק ללקוחות חדשים. על מנת שתוכלו לנהל עמוד עסקי מוצלח באתרי המדיה החברתית חשוב להעלות את התמונות לעמוד בצורה מקצועית ובגודל המתאים. במאמר זה נספק לכם את כל הגדלים לתמונות של אתרי המדיה החברתית הפופולריים. תוכלו למצוא גדלי תמונות לטוויטר, פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין, גוגל+, אינסטגרם, וואטסאפ ופינטרסט.

הוספת חתימה בגימייל

הוספת חתימה למייל ב-Gmail

באמצעות חתימה למייל תוכלו למתג את העסק על ידי שליחת מיילים ללקוחות עם פרטי העסק והלוגו שלו. החתימה בדרך כלל תציג את לוגו החברה ופרטי השולח: שם, טלפון, אתר אינטרנט, כתובת, כו’… במדריך זה נלמד אתכם איך להוסיף חתימה ב-Gmail, נסביר באיזה גודל צריכה להיות החתימה, איך להוסיף קישורים לחתימה ואיך להוסיף תמונות לחתימה בג’ימייל.

הוספת חתימה באאוטלוק

הוספת חתימה למייל באאוטלוק (Outlook)

תוכנת Outlook מבית מיקרוסופט היא אחת התוכנות הפופולריות ביותר לשליחה וקבלה של אימיילים בקרב בעלי עסקים. במדריך זה נלמד אתכם איך אפשר להוסיף חתימה למייל כאשר אתם משתמשים בתוכנת המיילים של אאוטלוק. תחילה נלמד אתכם איך להוסיף את תוכן החתימה, לאחר מכן נסביר איך להוסיף קישורים ונסביר גם איך להוסיף תמונות ואת הלוגו שלכם.

פתיחת מייל עסקי חינם בג'ימייל

פתיחת מייל עסקי עם סיומת הדומיין ב-Gmail ובחינם

פתיחת מייל עסקי עם סיומת הדומיין היא פעולה הכרחית לכל בעל עסק מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר. שליחת אימייל עם סיומת כתובת האתר תשדר רצינות ומקצועיות ללקוח שקורא את המייל. במדריך זה נלמד אתכם איך לפתוח מייל עסקי בשרת האחסון ואיך להוסיף את חשבון המייל שפתחתם ל-Gmail בחינם.

מה זה דף נחיתה

מה זה עמוד נחיתה ואיך הוא מסייע לפרסום

דף נחיתה הם אחד הכלים החשובים ביותר לבעלי עסקים שבוחרים לקדם את העסק באמצעות מודעות ממומנת בגוגל ובפייסבוק. במאמר זה נסביר מה זה דף נחיתה ומה השימושים שלו, נסביר מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר ומתי להשתמש בכל אחת מהאפשרויות ובנוסף ניתן כמה טיפים ליצירת דף נחיתה אפקטיבי שיעזור לשפר את ההמרות של קמפיין הפרסום שלכם.

גודל באנרים לגוגל אדוורדס

בחירת גודל מודעות/באנרים לגוגל

כאשר אתם יוצרים קמפיין פרסום של באנרים בגוגל או קמפיין Remarketing חשוב שתדעו לבחור את גדלי הבאנרים שיעזרו להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורכם. במדריך זה נעזור לכם להבין מהם גדלי הבאנרים הקיימים, מהי כמות הבאנרים שכדאי לעצב לכל קמפיין, ואיך לבחור את גדלי הבאנרים שיתאימו לקמפיין שלכם בצורה הטובה ביותר.

שינוי שם לעמוד פייסבוק

איך משנים שם בפייסבוק לדף עסקי בקלות

לאחר שסיימתם את התהליך של פתיחת דף פייסבוק עבור העסק שלכם לעיתים מסוימות תרצו לשנות את השם של העמוד שיצרתם. השינוי יכול להיות בגלל טעות בהקלדה או החלטה לבחירת שם אחר שמתאים בצורה טובה יותר לעסק. במדריך זה נסייע בבחירתם שם נכון לעמוד הפייסבוק שלכם ונסביר ואיך תוכלו לשנות את השם בקלות ובפחות מ-5 דקות.

פתיחת חשבון וואטסאפ לעסקים

פתיחת חשבון וואטסאפ (WhatsApp) עסקי

וואטסאפ היא אחת האפליקציות המובילות בארץ ולמי שפספס הם השיקו אפליקציה נוספת שמיועדת לבעלי עסקים ונקראת וואטסאפ ביזנס (WhatsApp Business). במדריך הבא נלמד אתכם לפתוח וואטסאפ עסקי ולהגדיר את פרטי העסק, נלמד אתכם איך ליצור הודעות מהירות והודעות “לא זמין”, איך לנהל צ’אטים עם לקוחות ואיך להפסיק את התראות של התוכנה מחוץ לשעות הפעילות של העסק.