מעוניינים בהצעת מחיר לשירותים שלנו? צרו קשר:

בניית אתרים » הוספת פיסקל (Pixel) של פייסבוק לאתר

הוספת פיסקל (Pixel) של פייסבוק לאתר

נכתב ע"י יוחאי ירמיהו

פיקסל (Pixel) של פייסבוק הוא כלי המאפשר לבצע מעקב כניסות לאתר שלכם לצורך פרסום ממוקד וטוב יותר בפייסבוק. בשונה מ-Google Analytics המיועד לניטור מעקב של כניסות באתר. Pixel משמש בעיקר לאלו מכם עם קמפיין פרסום בפייסבוק ובמידה ואתם לא מפרסמים שם אין צורך להוסיף את פיקסל לאתר.

במדריך הבא נלמד אתכם איך להוסיף את פיקסל של פייסבוק באתר וורדפרס ונסביר איפה צריך להכניס את הקוד עבור אלו מכם עם סוגי אתרים השונים מוורדפרס. נציין בנוסף שרצוי שיהיה לכם עמוד פייסבוק עסקי לפני שאתם מתחילים בתהליך של פרסום ממומן בפייסבוק.

ניתן לצפות בסרטון הדרכה הבא המסביר איך להוסיף את פיקסל (Pixel) לאתר

הרשמה לרשימת תפוצה:

הופסת פיסקל (Pixel) של פייסבוק לאתר

למה צריך את פיקסל של פייסבוק?

לפיקסל של פייסבוק יש 3 יתרונות בעיקר עבור בעלי עסקים שמתכננים לפרסם את העסק

  1. באמצעות פיקסל תהיה לכם את האפשרות לבצע מעקב אחרי המרות (מילוי טופס יצירת קשר, ביצוע רכישה באתר, הרשמה לרשימת תפוצה וכו’…)
  2. על ידי מעקב כניסות לאתר תהיה לכם האפשרות לבצע קמפיין רימרקטינג (Remarketing). קמפיין זה יאפשר לכם להציג מודעות רק למי שביקר באתר שלכם.
  3. יכולת טירגוט לקהלים דומים – האפשרות היעילה ביותר כנראה שיש לפייסבוק להציע היא מציאת קהלים דומים. אז תוכלו למשל לעשות מעקב אחרי אנשים שרכשו מוצר באתר ולבקש מפייסבוק למצוא רק אנשים בעלי מאפיינים דומים לאלו שביצעו את הרכישה ולכוון את הפרסום אליהם.

במידה ואתם מתכננים לפרסם בפייסבוק ואתם זקוקים לעזרה בבניית התשתית יש לנו כמה שירותים שאולי יעזרו. אנחנו מציעים שירותים של בניית דף נחיתה, שירותי עיצוב מודעות לפייסבוק ולאלו מכן שמתכננים גם לפרסם בגוגל אנחנו מתמחים בנושא של עיצוב באנרים לגוגל. ואם אתם זקוקים לסיוע בשיפור המראה של עמוד הפייסבוק שלכם אנחנו מציעים גם שירותי עיצוב תמונת קאבר לפייסבוק.

יצירת חשבון מודעות חדש (Ad Account)

הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות כאשר אתם מוסיפים את הפיקסל של פייסבוק לאתר שלכם זה ליצור חשבון מודעות חדש. השיטה הטובה ביותר לפעולה היא ליצור חשבון חדש לכל אתר ועל ידי כך תוכלו להוסיף Pixel נפרד לכל אחד מהאתרים שלכם.

על מנת ליצור חשבון מודעות חדש יש להיכנס לפייסבוק Business Manager מהקישור הבא:

https://business.facebook.com/

ואם עדיין אין לכם גישה אז אתם תצטרכו ליצור חשבון חדש. במידה ואתם כבר עושים פרסום לעסק בפייסבוק ויש לכם חשבון אז לחצו על גלגל השיניים שבפינה הימנית העליונה בעמוד ולאחר מכן לחצו על Ad Accounts בתפריט השמאלי.

בחלון המרכזי שיפתח לחצו על הכפתור Add ותבחרו באפשרות של Create a New Ad Account.

יצירת חשבון מודעות חדש בפייסבוק

בחלונית שתיפתח תגדירו את השם של החשבון החדש ולאחר מכן חזרו לעמוד הראשי של פייסבוק Business Manager (ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על הלוגו של פייסבוק) ובעמוד הראשי לחצו על החשבון החדש שכרגע יצרתם.

בניית אתרים לעסקים קטנים שרוצים לגדול מבלי לקחת משכנתא

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי המותאם לניידים ולמנועי החיפוש? השאירו פרטים בטופס מתחת ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה:

מציאת הקוד של פיקסל (Pixel) שצריך להוסיף לאתר

כעת מה שנותר לעשות זה למצוא את הקוד של פיקסל שיש להוסיף לאתר. אחרי שנכנסתם לנכס/אתר שיצרתם בשלב הקודם לחצו על הכפתור בראש המסך של “Ads Manager” ובחרו באפשרות של Events” Manager”.

כניסה ל-Event Manager בפייסבוק

בחלון הבא יש לבחור באפשרות של “Switch to previous version” בראש המסך ולאחר מכן בתפריט הצדדי לחצו על הכפתור של “Add New Data Source” ולאחר מכן על הכפתור של “Facebook Pixel”

כניסה לפיקסל של פייסבוק

בחלון הבא בחרו באפשרות של “Manually add pixel code to site” ולאחר מכן תעתיקו את הקוד ובשלב הבא נדביק אותו באתר.

מציאת הקוד של פיקסל שצריך להוסיף

הוספת הקוד של פיקסל לאתר וורדפרס

במידה ויש לכם אתר וורדפרס אז אנחנו הולכים להשתמש בתוסף שפיתחנו בשם Tag Manager – Header, Body And Footer אתם מוזמנים גם לצפות בתוספים נוספים לוורדפרס שפיתחנו בעמוד של פיתוח תוסף וורדפרס.

אם עדיין אין לכם אתר וורדפרס או שאתם לא יודעים מה זה בקרו במאמר המסביר מה זה וורדפרס למידע נוסף ואם תחליטו שהגיע הזמן לעבור לוורדפרס אנחנו מציעים שירותי בניית אתרים בוורדפרס ונשמח לסייע.

ניתן ללחוץ על התמונה למטה כדי למצוא את התוסף שאתם צריכים להתקין:

תוסף Tag Manager להוספת פיקסל של פייסבוק

לאחר מכן בעמוד של התוסף תהיה לכם האפשרות להדביק באופציה הראשונה שבעמוד את הקוד של פיקסל ולאחר ההדבקה לחצו על שמירת שינויים ובכך סיימתם את התהליך והאתר שלכם יתחיל לבצע מעקב של פיקסל.

הוספת קוד פיקסל לאתר וורדפרס

הגדרת המרות בפיקסל

אחרי שסיימנו להגדיר את פיקסל של פייסבוק כעת אנחנו צריכים ליצור את ההמרה הראשונה שלנו. כנסו לחשבון שיצרתם ובתוך החשבון כנסו לאזור שבו אתם יכולים לראות את נתוני הפיקסל.

בתוך העמוד לחצו על “Create Custom Conversion” ושם בשדה של ה-URL תכניסו את הכתובת שאתם רוצים להגדיר כהמרה.

אז לצורך הדוגמא כאשר מישהו יוצר איתנו קשר הוא יועבר באופן אוטומטי לעמוד המציין שהטופס התקבל בהצלחה והעמוד הזה תמיד יהיה הכתובת הבאה:

https://www.yydevelopment.co.il/sent-mail/

אז על מנת לבצע בדיקת המרות לכל מי שיצר איתנו קשר נבחר בכתובת URL שמכילה את הביטוי /sent-mail וכך נדע שכל מי שמופיע תחת ההמרה שיצרנו הוא אדם שכבר השאיר פרטים באתר שלנו.

וכך נוכל להפסיק את הפרסום לאותו אדם או לחלופין לפרסם עבורו סוג תוכן שונה מאשר שאר האנשים.

יצירת המרה בפיקסל של פייסבוק

איך לדעת אם התקנתי את פיקסל כמו שצריך?

הדרך הכי פשוטה כדי לגלות האם התקנתם את פיקסל כמו שצריך היא לחכות יום ולהיכנס לחשבון למחרת ולבדוק אם מתחילים להצטבר נתונים בחשבון.

במידה ואתם לא רואים נתונים אז סביר להניח שביצעתם את ההתקנה בצורה לא טובה. דרך נוספת לחסרי הסבלנות היא על ידי התקנת תוסף בשם Facebook Pixel Helper שיאפשר לכם לראות האם פיקסל מותקן באתר שלכם בהצלחה וזה יראה כך:

בדקיה האם פיקסל של פייסבוק פעיל

כעת כל מה שנשאר לעשות זה להתחיל לפרסם את העסק שלכם באמצעות פייסבוק. במדריכים הבאים נלמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא של פרסום בפייסבוק.

אל תחמיצו אף פוסט

אהבתם את מה שיש לנו להציע? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונדאג לעדכן אתכם על פוסטים חדשים.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

יוחאי ירמיהו
יוחאי ירמיהו

בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ותואר הנדסאי בתעשייה וניהול עם התמחות בשיווק.
מעצב גרפי ומפתח אתרים עם ניסיון מעשי של למעלה מעשור בכל מה שקשור לעולם הדיגיטלי. נינג'ה מומחה למערכת המופלאה לבניית אתרים שנקראת וורדפרס, וזהו בסך הכל :-).

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

מדריך העלאת אתר לאוויר

העלאת אתר לאינטרנט היא לא פעולה מסובכת. במדריך זה המיועד למתחילים נלמד אתכם כיצד לרכוש דומיין ושרת אחסון ומה עליכם לעשות על מנת להעלות את האתר שלכם לרשת.

פתיחת חשבון וואטסאפ עסקי

המדריך המלא לפתיחת וואטסאפ עסקי (WhatsApp Business). במדריך זה נלמד אתכם איך להגדיר את פרטי העסק, איך ליצור הודעות מהירות, איך לנהל את הלקוחות שלכם ועוד...

שיפור המרות בדף נחיתה

מעוניינים בדף נחיתה מנצח שיאפשר לכם לקבל הרבה יותר לידים ופניות עבור תקציב הפרסום שלכם? במאמר הבא תוכלו לצפות ב-17 דרכים שבהם תוכלו לשפר המרות בדף נחיתה.

פתיחת דף פייסבוק עסקי

פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא פעולה פשוטה שלא מצריכה מאמץ או השקעה כספית. במדריך זה נלמד אתכם צעד אחר צעד איך לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק בצורה נכונה.

הטמעת גוגל אנליטיקס בוורדפרס

גוגל אנליטיקס הוא כלי חשוב המאפשר מעקב וניתוח נתוני גולשי באתר. במדריך הבא נסביר לכם איך לפתוח חשבון Analytics ואיך להטמיע את אנליטיקס באתר בקלות.

27 כלים חשובים לשיווק העסק

מעוניינים לקדם את העסק שלכם אבל אתם לא יודעים איך? במאמר הבא הכולל תמונות ודוגמאות נציג בפניכם 27 כלים שונים לקידום, מיתוג ושיווק העסק שכדאי לכם להכיר.

יש לכם שאלות או משהו להוסיף? שתפו אותנו בתגובות מתחת!

אם יש לכם שאלות או משהו להוסיף נשמח לשמוע מכם בתגובות מתחת ולסייע במידת הצורך.

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות