מעוניינים בהצעת מחיר לשירותים שלנו? צרו קשר:

בניית אתרים » בניית דף נחיתה בוורדפרס » 17 דרכים לשיפור המרות בדף נחיתה

17 דרכים לשיפור המרות בדף נחיתה

נכתב ע"י יוחאי ירמיהו

אז למי שלא יודע תחומי ההתמחות העיקריים שלי הם: בניית דף נחיתה בוורדפרס, עיצוב באנרים, עיצוב מודעות לפייסבוק ובניית אתרים, ולצערי אני רואה טעות שחוזרת על עצמה פעם אחר פעם והיא שבעלי עסקים חושבים שאפשר לעשות פרסום ממומן ולהפנות תנועה של הפרסום לדף פייסבוק או לאתר שלא מותאם להמרות.

עמוד נחיתה הוא אחד מהכלים היעילים ביותר לשיפור המרות בקמפיין פרסום ברשת ולמעשה למעלה מ-50% מהצלחת הקמפיין פרסום שלכם תלויה בדף נחיתה איכותי שמותאם להמרות. במאמר של היום אני הולך לשתף אתכם בכמה טיפים למה ניתן לעשות על מנת לשפר המרות בדף נחיתה וכמה טיפים של ממה כדאי להימנע.

ניתן לצפות בסרטון הדרכה הבא המסביר מה החשיבות של דף נחיתה לקמפיין פרסום ממומן

הרשמה לרשימת תפוצה:

שיפור המרות בדף נחיתה

על רגל אחת - מה זה דף נחיתה

זה מתחיל להיות נחמד שיש כל כך הרבה תוכן באתר ואני פשוט יכול להפנות אתכם לעמוד שכתבתי בעבר בלי לכתוב על הנושא מחדש. אז אם אתם עדיין לא בטוחים ב-100% צפו במדריך המסביר מה זה דף נחיתה.

ולמי שאין כוח למאמר ארוך נוסף אז הרעיון הוא כזה, ברגע שאתם מפרסמים באופן ממומן בגוגל, פייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת אתם תצטרכו להעביר את התנועה לנכס דיגיטלי שלכם (אתר אינטרנט, דף נחיתה, עמוד פייסבוק וכו’..). ככל שהדף שאליו אתם מפנים את הגולשים מותאם יותר לפרסום שלכם ומותאם יותר לסוג ההמרות שאתם מחפשים (בדרך כלל יצירת קשר או השארת פרטים) כך כמות הפניות שתקבלו תגדל ואתם תצליחו לקבל הרבה יותר פניות מהקמפיין פרסום שלכם.

דף הנחיתה בדרך כלל יהיה תמציתי ויכיל רק את המידע הנחוץ לגולש שהגיע מהמודעה. הוא יהיה ללא תוכן מיותר או אלמנטים שלא אמורים לעניין את הגולש וככל שתקציב הפרסום יותר גדול כך תוכלו לחסוך יותר כסף במידה ודף הנחיתה אפקטיבי. ניתן לצפות בסרטון מתחת על מנת להבין יותר לעומק מה זה דף נחיתה.

ניתן לצפות בסרטון הדרכה הבא המסביר מה זה דף/עמוד נחיתה

איך נראה דף נחיתה?

בשונה מאתר אינטרנט שבו אנחנו צריכים להכניס הרבה תוכן בעיקר על מנת לקדם את האתר בגוגל. בדף נחיתה אין צורך במידע שולי שלא באמת מעניין את הגולש וכאשר מתחילים תהליך של בניית דף נחיתה יש צורך להגדיר מהי סוג ההמרה שאנחנו רוצים ולתכנן לפי זה איך יראה העמוד עבור הלקוח הפוטנציאלי.

כדי לסייע לכם להבין קצת יותר טוב איך נראה דף נחיתה תוכלו לצפות מתחת בדוגמא לדף נחיתה שאני עושה בו שימוש בקמפיין פרסום שלי עבור בניית אתרים בוורדפרס. למי שרוצה יש לי לא מעט דוגמאות לדפי נחיתה נוספים. ודרך אגב הדף נחיתה מתחת הוא לא בגודל המלא הייתי צריך להסיר פריטים משיקולי אופטימיזציה לתמונה.

דוגמא לדף נחיתה בגודל מלא

בניית אתרים לעסקים קטנים שרוצים לגדול מבלי לקחת משכנתא

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי המותאם לניידים ולמנועי החיפוש? השאירו פרטים בטופס מתחת ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה:

טיפים לשיפור יחס המרה בדף נחיתה

אז הנה אנחנו מגיעים לחלק המעניין ולמה אפשר לעשות על מנת לשפר המרות בדף הנחיתה. מתחת אני אציין את מרבית הדרכים שאני מכיר ושניתן לעשות בהם שימוש כאשר אתם רוצים לשפר את דף הנחיתה ולהגדיל את ההמרות.

חשוב לי לציין שאין משהו אחד שעובד ב-100% לכולם ומדובר בדרך כלל על תהליך של ניסוי וטעייה. לעיתים ניתן ליצור כמה גרסאות לדף הנחיתה עם שינויים קלים ולראות מה עובד בצורה הכי טובה. מפרסמים מסוימים ממשיכים לשנות את דפי הנחיתה ללא הפסקה גם לאחר חודשים רבים במטרה להגיע לתוצאות הטובות ביותר (השיטה הזאת של שינויים לאורך זמן מתאימה בעיקר לבעלי עסקים עם תקציבי פרסום עצומים ושם כל שינוי קטן יכולים לחסוך אלפי שקלים בחודש).

1) שימוש בטפסי יצירת קשר

החלק החשוב ביותר בעמוד נחיתה הוא טפסי יצירת קשר. על ידי שימוש בטופס יצירת קשר אנחנו מאפשרים ללקוח הפוטנציאלי להשאיר פרטים וכך אנחנו מקבלים את האפשרות לחזור אליו מתי שנוח לנו. באופן מפתיע יש גם אנשים שכנראה אוהבים את ההרגשה שמישהו רודף/מחזר אחריהם (עוד לא הצלחתי לפצח את הצד הפסיכולוגי) אבל מרבית הפניות שאני מקבל מגיעות מטפסי יצירת קשר ולא על ידי יצירת קשר באופן ישיר (פנייה בטלפון).

והיתרון היותר משמעותי של טפסי יצירת קשר הוא שזה מאפשר לנו להריץ את דף הנחיתה 24/7 ולהמשיך לקבל לידים גם מחוץ לשעות הפעילות של העסק. ובין אם יש לכם אתר או דף נחיתה אתם תראו שברגע שאתם ממלאים את העמוד בטפסי יצירת קשר אתם מקבלים פניות חדשות כל הזמן בכל השעות ובכל הימים (ב-2 לפנות בוקר, בשישי, בשבת כו’…)

2) שימוש בתוכן אבל לא יותר מידי

הדעה שלי בנושא של דפי הנחיתה היא שהתוכן צריך להיות תמציתי מאוד, ללא שום מילה מיותר שלא אמורה לעניין את הגולש שהגיע לעמוד, ויחד אם זאת אני נגד דפי נחיתה שלא מכילים שום תוכן.

ברגע שדף הנחיתה שלכם הוא מסוג דפי הנחיתה שמכילים רק רקע, משפט אחד וטופס יצירת קשר האיכות של הלידים שאתם תקבלו תהיה נמוכה מאוד. המטרה שלי היא להעביר מעט ידע לצופה על מנת שיוכל לזכור מי אני ומה אני עושה ובדרך כלל אם יש הרבה תוכן אני אדחוף אותו לתחתית של העמוד.

התוכן יכלול את השירותים שאתם מציעים, מידע על מי אתם ומה אתם עושים, ביקורות מלקוחות, יתרונות על פני המתחרים וכדומה.

3) כותרת המעבירה את המסר

בדף הנחיתה לכותרת המרכזית יש תפקיד חשוב מאוד. כאשר הגולש נכנס לעמוד יש לנו כמה שניות לתפוס את תשומת הלב שלו ולגרום לו להבין שהוא הגיע למקום הנכון. כותרת תמציתית שמעבירה את המסר תעזור לנו לעשות זאת.

לא צריך להתחכם יותר מידי או לנסות להיות ייחודי וכותרת פשוטה שמסבירה מה אתם עושים כמעט תמיד תעבוד יפה. אני בדרך כלל נוטה גם לרשום את המחיר של מה שאני עושה על מנת לסנן פניות לא רלוונטיות של אנשים שמעוניינים במחירים הזולים ממה שאני מציע. לדוגמא: “מיתוג לעסק החל מ-X ש”ח”.

4) תמונה המעבירה את המסר הרצוי

מי לא שמע את המשפט “תמונה אחת שווה 1,000 מילים”. לצד הכותרת שהזכרתי מעל רצוי גם לעשות בתמונה שעוזרת להעביר את המסר הרצוי. אם אתם צריכים סיוע במציאת תמונות פרסמתי מאמר של מאגרי תמונות בחינם שיאפשרו את היכולת לעשות בהם שימוש מסחרי.

חשוב מאוד שהתמונה תהיה קשורה בצורה כזאת או אחרת לסוג העסק שלכם או לשירות שאתם מציעים בעמוד הנחיתה.

5) תהיו ממוקדים למודעה שאתם מפרסמים

כמו שאתם רואים אני בונה אתרים ובנוסף אני מציע גם שירותי עיצוב גרפי. במרבית המקרים כאשר אני חושב על בניית עמוד נחיתה אני חושב איך אני מתאים את עמוד הנחיתה באופן מוחלט לפרסום שאני מתכנן לבצע.

אז לצורך הדוגמא אם אני מפרסם מודעות הקשורות לבניית אתרים אני אציג עמוד נחיתה של בניית אתרים. אם מדובר על דף נחיתה של עיצוב לוגואים שבו אני מציע את שירותיי בתור מעצב לוגואים אני אציג דף נחיתה הממוקד אך ורק לעיצובי לוגואים ובדף הנחיתה אציג רק דוגמאות ללוגואים ולא דוגמאות לעבודות גרפיות נוספות.

מהניסיון שלי ככל שדף הנחיתה יותר ממוקד לשירות שאתם מציעים במודעה שהביאה את הגולש לעמוד כך ההמרות יגדלו בהתאם.

6) טעינה מהירה לעמוד

כבר דיברתי בעבר על החשיבות של מהירות טעינה של אתר/עמוד וכאשר אתם משלמים על כל לחיצה אתר או עמוד שנטען לאט יכול לגרום לכך שאתם תאבדו כניסות ותפסידו כסף. הבדיקה של מהירות הטעינה מאוד פשוטה ולא מצריכה כלים מיוחדים, פשוט כנסו לעמוד ותראו לפי ההרגשה אם לוקח הרבה זמן להיטען או אם הטעינה מהירה. את הבדיקה הזאת תבצעו גם במובייל ולא רק במחשב.

אם זמן הטעינה ארוך אז יש לבדוק את האפשרות של מעבר לאחסון מהיר או שכדאי לבדוק כיצד נבנה דף הנחיתה. כאשר הדף נבנה באופן חובבני לפעמים זה יכול להשפיע לרעה על מהירות הטעינה של העמוד וכאשר אתם משלמים 50 ש”ח + לכל לחיצה אז עמוד נחיתה שלא נטען מספיק הוא גם הסיבה שתפסידו 50 ש”ח לכל לחיצה.

ניתן לצפות במידע נוסף בנוגע לשיפור מהירות לדף נחיתה בסרטון מתחת

7) רכשו דומיין לעמוד הנחיתה

כאשר אין לכם אתר קיים המכיל את שם העסק יש לרכוש דומיין עם שם העסק ולהעלות את דף הנחיתה אליו. במידה ויש לכם אתר קיים אז אפשר להעלות את דף הנחיתה לאתר עצמו בתיקייה נפרדת או בסאב דומיין. מאוד חשוב להימנע משימוש בדומיינים זמניים בחינם, או דומיין השייך למי שפרסם אתכם כי זה נראה לא מקצועי.

בנוסף לכך אם אתם מציגים מייל בדף/עמוד הנחיתה כדאי לעיתים להשקיע את הזמן ולפתוח מייל עסקי (זה נראה יותר מקצועי).

למי שזקוק עזרה צפו במדריך המסביר איך לבחור שם לדומיין. ואם אתם צריכים סיוע פרסמתי גם מדריך המסביר איך לרכוש דומיין לאתר ואני אשתף את הסרטון של המדריך מתחת. בנוסף לכך יש לי מדריך נוסף המסייע בתהליך של בחירת שם דומיין לאתר.

ניתן לצפות במידע נוסף בנוגע על הנושא של רכישת דומיין לעמוד נחיתה או אתר

8) שימוש בקריאה לפעולה

אז כמו שאנחנו משתמשים בכפתור הנעה לפעולה בבאנרים תוך כדי שימוש בטקסט בסגנון “לחצו כאן” נעשה זאת בצורה דומה גם בדף הנחיתה. אז טקסט בסגנון של חייגו עכשיו למספר או לחצו להשארת פרטים יעזור לחלק מהצופים להבין מהי הפעולה שהם צריכים לבצע על מנת ליצור איתנו קשר.

9) התאמה לכל הדפדפנים ולמובייל

אם אתם לא מפרסמים רק ללקוחות מוסדיים והפרסום שלכם הוא גם לצופים המגיעים מהטלפון הנייד אז יש לוודא שדף הנחיתה מותאם לתצוגת הטלפון הנייד באופן מושלם. התאמה לא טובה ולא נוחה תגרום לכך שאם הצופה מרגיש לא בנוח בעמוד הוא פשוט יצא מהעמוד וימצא עמוד נוח יותר של אחד המתחרים שלכם.

בנוסף להתאמה למובייל רצוי לוודא שהדף עובד ומוצג בצורה תקינה גם בשאר הדפדפנים המוכרים כמו: אקספלורר, פיירפוקס, אופרה, גוגל כרום וספארי.

10) כפתורי חיוג מהיר במובייל

כאשר אתם מפרסמים את הדף נחיתה גם לגולשים המגיעים מטלפונים ניידים חשוב שיהיה בעמוד כפתורים המאפשרים יצירת קשר מהירה. האנשים שנכנסים לדף הופכים להיות יותר ויותר עצלנים ומחפשים את הכל על מגש של כסף ובמהירות.

ככל שתהפכו את היכולת שלהם ליצור קשר ליותר קלה כך תגדילו גם את כמות הפניות שתקבלו ולהיפך אם האדם שהגיע לעמוד נחיתה צריך להתאמץ בשביל למצוא כיצד ליצור קשר אתם תאבדו הרבה לידים פוטנציאליים. כפתורי החיוג המהיר בדרך שבדרך כלל משתמשים בהם הם חיוג בטלפון ושליחת הודעה בוואטסאפ, ועל וואטסאפ אני אדבר בסעיף הבא.

למי שרוצה בסרטון מיתן ניתן לצפות בהסבר לאיך להוסיף כפתור טלפון בוורדפרס

11) שימוש בכפתור וואטסאפ וב-Whatsapp עסקי

למי שעדין לא עושה שימוש באפליקציה המופלאה הזאת אני ממליץ שתתחילו מליצור חשבון וואטסאפ עסקי כעת. לאחר שתעשו זאת מומלץ לבצע התקנה של וואטסאפ במחשב על מנת להתנהל מול הלקוחות באופן פשוט יותר. וכאשר סיימתם לבנות את התשתית כל מה שנשאר לעשות זה הוספת כפתור וואטסאפ לעמוד.

אני יכול להגיד לכם שחלק עיקרי מהפניות שאני מקבל באתר ובעמודי הנחיתה מגיעות באמצעות הוואטסאפ וכמות הפניות והפופולריות של האפליקציה רק גודלת עם הזמן. אתם יכולים גם לראות איך להוסיף כפתור וואטסאפ לאתר בסרטון מתחת.

בסרטון הבא תוכלו ללמוד כיצד להוסיף כפתור וואטסאפ לאתר בוורדפרס

12) שימוש בסרטוני וידאו

שימוש בסרטוני וידאו יכול לעזור באופן משמעותי להעלאת כמות הפניות שאתם מקבלים. לדעתי בשביל שזה יעבוד באופן הכי אפקטיבי הסרטון צריך להיות סרטון עם צילום מקצועי שמציג אתכם ובסרטון תצטרכו להציג את הידע שלכם ואת מה שיש לכם להציע.

בהתאם לסוג העיסוק שלכם לעיתים גם סרטוני מסך עם הסברים כמו שאני מפרסם בערוץ היוטיוב שלי יכולים גם לסייע, אבל סרטון שמכיל אתכם בתמונה יהיה אפקטיבי יותר כי זה יאפשר לצופה שהגיע לעמוד להבין בצורה טובה יותר מול מי הוא מתנהל ולהצליח להתחבר אליכם עוד לפני שיחת המכירה הראשונית.

ודרך אגב כל הסרטונים המעפנים המכילים תמונה מתחלפת וטקסט מתחלף עושים יותר נזק מתועלת ונראים סופר לא מקצועיים. אם הסרטון לא נראה מקצועי האפקט יכול להיות שלילי ולא חיובי אז במצב כזה עדיף לא להשתמש בסרטון בכלל.

13) פנייה לקהל היעד הרלוונטי

כאשר אתם פונים לקהל יעד כללי שלא בהכרח מעוניין במוצר שלכם אז אתם מקטינים באופן משמעותי את כמות הפניות שאתם מקבלים. לדעתי 2 מהסיבות המרכזיות לכך שהרבה בעלי עסקים שמנסים לפרסם לבד נכשלים הם פנייה לקהל היעד הלא נכון ופרסום של העסק באופן ממומן ללא דף נחיתה.

תשקיעו מאמצים למציאת קהל היעד הרלוונטי עבור המוצר/שירות שאתם מציעים ונסו לכוון את הדף נחיתה והמסרים שלו בצורה כזאת שתתאים לסוג קהל היעד שבו אתם מעוניינים. כמובן שגם בפרסום (במודעות הפרסום) אתם תצטרכו למקד את הפרסום לקהל היעד שנבחר ולא רק בעמוד הנחיתה.

14) הצגת דוגמאות לעבודות

זה משתנה מתחום לתחום אבל אני יכול להגיד לכם שבתור מי שעוסק בתחום של בניית אתרים ועיצוב גרפי לעיתים כל מה שעושה את ההבדל בין אם קיבלתי שיחה מלקוח או לא זאת דוגמא אחת שמופיעה באתר והלקוח אהב. זאת גם הסיבה שאני משקיע זמן רב בהעלאת עיצובים חדשים לתוך תיק העבודות שאני מציג באתר.

שוב אני מציין שזה תלוי בתחום העיסוק שלכם ובמה אתם עושים אבל כמו שאמרתי לפעמים ההבדל היחידי בין אם אני מקבל עבודה או לא זה דוגמא אחת בודדת, תמונה אחת שהלקוח התחבר אליה. ולפעמים אני פשוט מקבל פניות בטלפון והלקוח שנמצא בצד השני אומר “ראיתי את הדוגמא באתר ואני רוצה שתעשה לי משהו כזה בדיוק”. אפשר לבקש יותר טוב מזה? אני אפילו לא צריך להתאמץ כדי להבין מה הוא מחפש.

15) הצגת לוגואים של לקוחות

כאשר אתם רוצים לשדר שאתם חברה גדולה ושאתם עובדים בעיקר עם לקוחות גדולים אחת הדרכים לעשות את זה היא על ידי הצגת לוגואים של לקוחות. אז מה שאתם צריכים לעשות זה לשבת ולהבין מיהם החברות הגדולות ביותר שאתם עובדים איתם.

לאחר מכן יש להציג חלק בעמוד נחיתה עם כותרת בסגנון של “מבין לקוחותינו” ושם להציג את כל הלקוחות. הוספה של האזור מהסוג הזה תעזור להעביר את המסר לכך שמדובר בחברה גדולה שיכולה לספק פתרונות לחברות ולעסקים הגדולים ביותר במשק.

16) הצגת ביקורות של לקוחות

כשפתחתי את העסק אחד הדברים החשובים ביותר שהייתי צריך לעשות בתחילת הדרך זה להשיג כמה שיותר ביקורות. ככל שהעסק התקדם ועברו השנים הצלחתי לבנות עמוד די מרשים עם לא מעט ביקורות של לקוחות מהארץ ולקוחות מחו”ל. שימוש בביקורות יכול לשפר באופן משמעותי את כמות הפניות, ועבור לקוחות מסוימים הביקורות עושות את כל ההבדל.

גם כאן אם אתם עובדים עם חברות גדולות והמטרה היא להגיע לחברות גדולות אז נסו לפנות לכל הלקוחות הגדולים ביותר שלכם בבקשה שישלחו לכם ביקורת על ההתנהלות אתכם ותדאגו להוסיף את הביקורת לעמוד. לדעתי ככל שאתם עובדים עם לקוחות יותר גדולים כך לביקורת תהיה יותר משמעות.

17) מחקר מתחרים

הנקודה האחרונה שאני רוצה לדבר איתה היא מחקר מתחרים. אני אדם פשוט ובדרך כלל אני לא מחפש להיות יצירתי יותר מידי או לצאת מהקופסה ומהניסיון שלי מה שפשוט כמעט תמיד עובד ואני רואה את זה קורה פעם אחר פעם “Less Is More”. דיברתי קצת יותר על הגישה שלי בהרחבה במדריך המסביר מה זה מיתוג אז תעיפו מבט אם זה מעניין אתכם.

בגדול מה שאני עושה כאשר אני בונה דף נחיתה לעסק זה לא להשקיע שעות בלחשוב מה אני צריך לעשות ואיך להיות יצירתי אלא חיפוש פשוט בגוגל על הביטויים שאני רוצה לקדם, בדיקה פשוטה של מה המתחרים עושים ולאחר שאני רואה מה הם עושים אני עושה משהו בסגנון של מה שאני אוהב אבל פשוט יותר טוב.

חשוב גם לדעת מול מה אתם מתחרים (באורגני ובממומן) מאחר ויש להם השפעה חיצונית רבה גם על ההמרות שאתם תקבלו.

זקוקים לסיוע בבניית דף נחיתה?

נראה לי שאם הצלחתם לקרוא את המדריך מההתחלה עד הסוף אז אתם כבר תצליחו להגיע לכיוון של מה אתם מחפשים ומה נכון לעסק שלכם. במידה ואתם זקוקים לעזרה וסיוע בבניית דף נחיתה מקצועי אז אתם מוזמנים לבקר בעמוד הבא על מנת לראות דוגמאות לדפי נחיתה שבניתי ואת המחירים שלי ואם זה משהו שיכול לעניין אתכם צרו קשר ואשמח לסייע.

אל תחמיצו אף פוסט

אהבתם את מה שיש לנו להציע? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונדאג לעדכן אתכם על פוסטים חדשים.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

יוחאי ירמיהו
יוחאי ירמיהו

בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ותואר הנדסאי בתעשייה וניהול עם התמחות בשיווק.
מעצב גרפי ומפתח אתרים עם ניסיון מעשי של למעלה מעשור בכל מה שקשור לעולם הדיגיטלי. נינג'ה מומחה למערכת המופלאה לבניית אתרים שנקראת וורדפרס, וזהו בסך הכל :-).

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

שיפור מהירות טעינה באתר

בשנים האחרונות גוגל דוחפים חזק את הנושא של שיפור מהירות טעינה ובמדריך הבא נלמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת שתוכלו לשפר את מהירות הטעינה לאתר שלכם.

בחירת סוג/פורמט באנרים

מעוניינים לפרסם את העסק שלכם באמצעות באנרים בגוגל? צפו במדריך הבא על מנת ללמוד על כל סוגי הבאנרים הקיימים לצד המלצות לבחירת סוגי הבאנרים המומלצים.

בחירת גודל מודעות/באנרים

בעת יצירת קמפיין בגוגל אחת ההחלטות החשובות היא בחירת גדלי הבאנרים. במאמר זה נסביר איך לבחור את גודל המודעות לגוגל שיפיקו את התוצאות הטובות ביותר עבורכם.

אנימציה בבאנרים - רעיון טוב?

כאשר אנחנו מפרסמים את העסק בגוגל באמצעות בבאנרים אחת השאלות העיקריות שעולות היא האם כדאי להשתמש באנימציה או לא? במאמר הבא תקבלו את התשובה.

מה זה עמוד נחיתה?

במאמר הבא תוכלו ללמוד מה זה דף נחיתה ואיך הוא יכול לעזור לפרסום העסק שלכם בגוגל ובפייסבוק. בנוסף תקבלו גם כמה טיפים ליצירת דף נחיתה אפקטיבי שמביא תוצאות.

יש לכם שאלות או משהו להוסיף? שתפו אותנו בתגובות מתחת!

אם יש לכם שאלות או משהו להוסיף נשמח לשמוע מכם בתגובות מתחת ולסייע במידת הצורך.

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות