עיצוב באנרים

עיצוב באנר מקצועי וייחודי הוא המפתח להצלחה של קמפיין פרסום אינטרנטי. במשך השנים הצלחנו להביא את היכולות שלנו לעיצוב באנרים לרמה הגבוהה ביותר וזאת במטרה לספק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר. כל הבאנרים שאנחנו מעצבים עומדים בתנאי Google Adwords ובתנאים של שאר ספקי הפרסום באינטרנט. נוכל לעצב עבורכם באנרים סטטיים וגם באנרים עם אנימציה פשוטה בפורמט GIF. המחירים שאנו מציעים לעיצוב באנר עם אנימציה ולבאנר סטטי הם זהים כך שתוכלו לבחור את האפשרות המתאימה ביותר עבורכם.

על מנת לאפשר שירותים למגוון רחב של בעלי עסקים (קטנים וגדולים) אנחנו מציעים מגוון חבילות של עיצוב באנרים. החבילות שאנו מציעים נבדלות לפי כמות הבאנרים שאתם מזמינים. ככל שתזמינו יותר באנרים המחיר היחסי לבאנר יהיה נמוך יותר. נוכל לעצב עבורכם כל כמות באנרים שתבחרו ונעשה זאת בצורה מקצועית ומהירה.

הערה: הזמנות הכמות מיועדות לעיצוב באנר אחד בכמה גדלים שונים. במידה ואתם מעוניינים בכמה באנרים עם עיצוב שונה צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מותאמת.

עיצוב באנרים - עיצוב באנר לגוגל

מחירון עיצוב באנרים

עיצוב באנר

  • מחיר: 400 ש”ח (לא כולל מע”מ)
  • מחיר + מע”מ: 468 ש”ח
  • זמן אספקה: 1-5 ימי עסקים
  • קבצים שתקבלו: קובץ PSD עם עיצוב הבאנר + תמונת הבאנר בפורמט GIF

עיצוב 3 באנרים

  • מחיר: 500 ש”ח (לא כולל מע”מ)
  • מחיר + מע”מ: 585 ש”ח
  • זמן אספקה: 1-5 ימי עסקים
  • קבצים שתקבלו: קבצי PSD של הבאנרים + תמונות הבאנרים בפורמט GIF

עיצוב 5 באנרים

  • מחיר: 600 ש”ח (לא כולל מע”מ)
  • מחיר + מע”מ: 702 ש”ח
  • זמן אספקה: 1-10 ימי עסקים
  • קבצים שתקבלו: קבצי PSD של הבאנרים + תמונות הבאנרים בפורמט GIF

עיצוב 10 באנרים

  • מחיר: 800 ש”ח (לא כולל מע”מ)
  • מחיר + מע”מ: 936 ש”ח
  • זמן אספקה: 1-10 ימי עסקים
  • קבצים שתקבלו: קבצי PSD של הבאנרים + תמונות הבאנרים בפורמט GIF

עיצוב 15 באנרים

  • מחיר: 900 ש”ח (לא כולל מע”מ)
  • מחיר + מע”מ: 1,053 ש”ח
  • זמן אספקה: 1-10 ימי עסקים
  • קבצים שתקבלו: קבצי PSD של הבאנרים + תמונות הבאנרים בפורמט GIF

עיצוב 20 באנרים

  • מחיר: 1,300 ש”ח (לא כולל מע”מ)
  • מחיר + מע”מ: 1,521 ש”ח
  • זמן אספקה: 1-10 ימי עסקים
  • קבצים שתקבלו: קבצי PSD של הבאנרים + תמונות הבאנרים בפורמט GIF

יש לכם שאלות בנוגע לאיך עובד התהליך של עיצוב באנרים? בסרטון הבא נענה על כולם:

מעוניינים בעיצוב באנרים לעסק? לחצו על הכפתור מתחת על מנת לבצע הזמנה:

מעוניינים בעיצוב באנרים? השאירו פרטים מתחת ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם:

דוגמאות של עיצוב באנרים

מעוניינים בשירותי עיצוב באנרים לגוגל? חייגו ל-073-7514909 או השאירו פרטים בטופס ונשמח לסייע:

מדוע כדאי לבחור בנו עבור עיצוב באנרים לגוגל?

מחירים הוגנים

מחירים ללא תחרות

המתחרים שלנו אפילו לא מהווים תחרות למחיר שאנו מציעים. אנחנו מציעים שירות מהיר, מקצועי ואיכותי במחיר הנמוך ביותר שתוכלו למצוא.

מקצועיות וניסיון

מקצועיות וניסיון

אתם נמצאים בידיים טובות. לעובדינו ניסיון עשיר ורב שנים בכל הקשור לבניית אתרים ולתחום של עיצוב גרפי.

עיצוב באנרים עם אנימציה

באנרים סטטיים ובאנרים עם אנימציה

בשירות זה נוכל לעצב עבורכם באנרים סטטיים וגם באנרים מונפשים עם אנימציה פשוטה בפורמט GIF.

באנרים עם תמיכה בגוגל

התאמת הבאנרים לגוגל

את הבאנרים אנחנו מעצבים עם התאמה מלאה לדרישות של גוגל. הבאנרים יגיעו במשקל הנמוך מ-150kb עם התאמה מלאה לפרסום בגוגל.

זמני אספקה מהירים

זמני אספקה מהירים

זמני האספקה שלנו הם מהמהירים בתחום. אנחנו לא מבזבזים זמן, ובמרבית המקרים נסיים את העבודה בתוך פחות מ-3 ימי עסקים.

עיצוב ייחודי

באנרים עם עיצוב ייחודי

את העיצוב לבאנר שלכם אנחנו יוצרים בעצמנו. כל עיצוב שאנו יוצרים הוא עיצוב ייחודי ואין שני לו באינטרנט.

קבלת קבצי העבודות

קבלת הקבצים לעבודות

בסיום כל עבודה או פרויקט נדאג לשלוח לכם את כל הקבצים הרלוונטיים לפרויקט כולל הקבצים הפתוחים שבהם נוצרה העבודה.

הלקוח במרכז והוא קובע את ההחלטות

הלקוח תמיד צודק

לאורך כל הדרך נציג בפניכם את האפשרויות הקיימות לצד הייעוץ המקצועי שלנו ונאפשר לכם לקבל את ההחלטות בעצמכם.

שאלות נפוצות ותשובות בנושאי עיצוב באנרים?

מה זה באנר?

באנר היא מודעה/תמונה גרפית פרסומית שתשמש אתכם בעת פרסום העסק שלכם ברחבי הרשת. המטרה העיקרית של הבאנרים היא לגרום לגולש שצופה בבאנר ללחוץ עליו וזה בדרך כלל מתבצע על ידי שימוש בטקסט נכון וכפתור הנעה לפעולה.

קיימים סוגים שונים של באנרים כגון: באנרים לפייסבוק, באנרים לגוגל, סליידרים ובאנרים לפרסום באתר אך הבאנרים אליהם אנחנו מתייחסים בעמוד זה הם בעיקר באנרים המיועדים לפרסום ברשת המדיה של גוגל.

מהם סוגי הבאנרים הקיימים? ומה הסוג המומלץ?

קיימים כמה סוגים שונים של באנרים. מבין הסוגים השונים ניתןג לראות באנרים כגון: באנר סטטי, באנר עם אנימציה בפורמט GIF, באנרים בפורמט HTML5 (אנימציות מורכבות) ובאנרים בפורמט פלאש (פורמט שכבר לא בשימוש).

נכון להיום גוגל Ads מגבילים באופן משמעותי אנימציה בבאנרים וחוסמים את מרבית האנימציות הקיימות ולכן בעת יצירת קמפיין פרסום של באנרים בגוגל מומלץ לבחור באפשרות של באנרים סטטיים על מנת להימנע מההגבלות השונות שקיימות. בנוסף לכך שימוש באנימציה בבאנרים בדרך כלל יגדיל את המחיר של עיצוב הבאנר.

באיזה גודל באנרים מומלץ לבחור?

כאשר מדובר על קמפיין פרסום ברשת המדיה של גוגל קיימים גדלים סטנדרטיים של באנרים. את רשימת 15 הגדלים שנתמכים בגוגל תוכלו לראות מתחת:

336×280, 300×250, 250×250, 200×200,300×1050, 300×600, 160×600, 120×600, 970×250, 970×90, 728×90, 468×60, 234×60, 320×100, 320×50

בחירת הגדלים יכולה להיות מושפעת מסוג קמפיין הבאנרים שאתם מתכננים להריץ ומקהל היעד שאתם שאליו אתם מתכננים להגיע. לדוגמא אם תרצו לפרסם באנרים עבור צופים בטלפונים ניידים אז תצטרכו לבחור גדלי באנרים המותאמים לטלפונים ניידים (לדוגמא: קמפיין של פרסום אפליקציה לטלפון).

כאשר קהל היעד הוא קהל יעד שעובד בעיקר עם מחשבים נייחים (חברות גדולות, גופים מוסדיים) אז יש לבחור גדלים המתאימים בעיקר למחשבים נייחים ולא לטלפונים. כמובן שאנחנו נשמח לסייע בבחירת הגדלים המתאימים לקמפיין הפרסום לאחר שנשמע מידע נוסף על סוג הפרסום.

מהי כמות הבאנרים המומלצת לפרסום בגוגל?

חשוב לציין שאנחנו מציעים בראש העמוד חבילות לעיצוב באנרים בכמויות משתנות. המחיר לחבילות של כמה באנרים הוא מחיר הכולל עיצוב באנר אחד והתאמה שלו לגדלים השונים של גוגל. לדוגמא: אם תזמינו חבילת עיצוב של 3 באנרים אז אתם תקבלו עיצוב של באנר ב-3 גדלים שתבחרו ולא מדובר על עיצוב כל כמה באנרים עם תוכן שונה.

באופן כללי כאשר אתם מעוניינים להגיע לחשיפה גדולה ולקהל יעד רחב רצוי לבחור בחבילה של 5 או 10 באנרים. ככל שתבחרו בכמות באנרים גדולה יותר כך הבאנר שלכם יופיע ביותר אתרים ברחבי הרשת שתומכים בגדלים השונים שעיצבתם וכך תוכלו להגיע לקהל רחב יותר.

איך לעצב באנר ואיך מתנהל התהליך?

כאשר אנחנו מתחילים תהליך של עיצוב באנר תחילה צריך להבין מהו המוצר/שירות שאתם מעוניינים למכור ומיהו קהל היעד של העסק. בעת עיצוב באנרים נדאג להשים דגש לשימוש בצבעים הקיימים של העסק ובלוגו העסק על מנת לשמור אחידות בין העיצובים הקיימים לעיצוב הבאנרים החדשים.

בעיצוב הבאנר נבליט באופן ויזואלי את המוצר והשירותים שאתם רוצים למכור ובאמצעות תוכן שיווקי וכפתור הנעה לפעולה נעשה את המיטב בכדי לגרום לגולש ללחוץ על הבאנר שיופיע בקמפיין הפרסום.

את העיצוב של הבאנר אנחנו יוצרים באמצעות תוכנות פוטושופ (Photoshop) ובסיום הפרויקט תקבלו את תמונות הבאנרים וקבצים לפוטושופ שבהם תוכלו לערוך את העיצוב גם בעצמכם במידה ותרצו לעשות זאת בהמשך הדרך.

כמה עולה עיצוב באנר/באנרים?

בשונה מהמתחרים שלנו אנחנו עובדים בשקיפות מלאה ולכן תוכלו לראות בראש העמוד את כל חבילות עיצוב הבאנרים שאנחנו מציעים ואת המחירים של כל חבילה.

העלות של עיצוב באנר אחד היא ₪400 וככל שמדובר על הזמנת כמות באנרים גדולה יותר כך המחיר היחסי של הבאנר יקטן. לצורך הדוגמא בזמן שבאנר אחד עולה ₪400 המחיר של 3 באנרים הוא ₪500 מה שמוריד את המחיר היחסי של עיצוב באנר אחד לאזור של ₪160.

במידה ותרצו לבצע הזמנה לכמות באנרים גדולה יותר המחיר יקטן פעם נוספת ויהפוך להרבה יותר משתלם.

פירוט שלבי התהליך של עיצוב באנרים

על מנת לאפשר לכם הבנה טובה יותר של תהליך עיצוב הבאנרים נפרט עבורכם את הצורה שבה התהליך יתנהל.

שלב א’ – אפיון דרישות – בכדי שנבין בצורה טובה יותר את הצרכים והדרישות שלכם נצטרך שתספקו לנו את המידע הבא:

  1. מהם גדלי הבאנרים שתרצו (גובה ורוחב)?
  2. מהו הטקסט שתרצו בבאנרים?
  3. האם אתם רוצים באנרים סטטיים או באנרים עם אנימציה?
  4. במידה ואתם רוצים שיופיע הלוגו בבאנר אנא ספקו תמונה שלו ברזולוציה גבוהה
  5. קישור לאתר האינטרנט של הבאנרים (במידה ויש אתר)
  6. איפה הבאנרים יפורסמו (Google Adwords / באתר שלכם / באתר אחר)?
  7. מהם הצבעים המרכזיים שתרצו לראות בבאנרים? (אופציונלי)
  8. מיהו קהל היעד של העסק? (אופציונלי)
  9. דוגמאות לבאנרים שאהבתם (אופציונלי)

שלב ב’ – עיצוב הבאנרים – לאחר קבלת המידע הנדרש נתחיל בעבודת עיצוב הבאנרים. במידה והזמנתם באנר בודד נעצב עבורכם את הבאנר הבודד. אם הזמנתם חבילה של כמה באנרים נתחיל עם עיצוב באנר אחד ונציג אותו בפניכם. כאשר נקבל אישור מכם שאתם מרוצים מהבאנר נתחיל לעצב את שאר גדלי הבאנרים תוך כדי התבססות על עיצוב הבאנר שאישרתם.

שלב ג’ – הצגת העבודה וביצוע שינויים – כאשר נסיים את עבודת עיצוב הבאנר או הבאנרים נציג העבודה בפניכם על מנת לקבל חוות דעת. במידה וידרשו שינויים נשמח לעמוד לרשותכם ולבצע אותם עד שתהיו שבעי רצון מהתוצאה הסופית.

שלב ד’ – קבלת קבצי הבאנרים – לאחר קבלת האישור הסופי על הבאנרים נשלח לכם את כל הקבצים הקשורים לעיצוב הבאנרים. אתם תקבלו את כל קבצי ה-PSD המכילים את הבאנרים. בנוסף תקבלו את קבצי התמונות של הבאנרים בפורמט GIF או JPEG.

ביצוע הזמנה לעיצוב באנרים

אחרי שהבנתם את אופי התהליך של עיצוב באנרים כל מה שנותר לעשות הוא לבצע הזמנה. הדרך הנוחה ביותר לביצוע הזמנה היא באמצעות תשלום מאובטח דרך האתר. ניתן לבצע הזמנה דרך האתר על ידי לחיצה על הכפתור מתחת. לאחר לחיצה על הכפתור אתם תועברו לעמוד ההזמנות שם תוכלו להכניס את כל הפרטים הנוגעים לעיצוב הבאנר ולבצע תשלום.

במידה ואתם חוששים מביצוע הזמנה באתר ניתן לבצע גם הזמנה טלפונית. לביצוע הזמנה טלפונית בקרו בעמוד יצירת קשר לצפייה בכל האפשרויות ליצירת קשר איתנו.