יש לכם שאלה? מעוניינים בהצעת מחיר? צרו קשר:

מה זה עמוד נחיתה ואיך הוא מסייע לפרסום העסק

נכתב ע"י יוחאי ירמיהו 3 תגובות

שמעתם פעם את המושג דף נחיתה (Landing Page) או עמוד נחיתה ולא ידעתם מה המשמעות של המושג? הגיע הזמן שתלמדו.

דפי הנחיתה הם אחד מהכלים החשובים ביותר לבעלי עסקים וחברות שבוחרים לקדם את עצמם באמצעות מודעות ממומנת בגוגל, בפייסבוק או בכל פלטפורמת פרסום אחרת הקיימת ברשת.

במדריך זה נספק לכם הסבר מקיף לנושא של דפי הנחיתה. תחילה נסביר מה זה דף נחיתה ומה השימושים שלו, לאחר מכן נסביר לכם מה ההבדל בין דף/עמוד נחיתה לאתר אינטרנט ומתי להשתמש בכל אחת מהאפשרויות ואפילו ניתן לכם כמה טיפים שיעזרו להפוך את עמוד הנחיתה שלכם ליותר אפקטיבי.

ניתן לצפות בסרטון הדרכה הבא המסביר מה זה דף נחיתה ומה השימושים שלו

הרשמה לרשימת תפוצה:

כל מה שרציתם לדעת על דפי נחיתה

מה זה עמוד נחיתה?

למרות שעמוד נחיתה (Landing Page) הוא אחד הכלים היעילים ביותר לפרסום ממומן באינטרנט הרבה מבעלי העסקים שמפרסמים את העסק שלהם עדיין לא יודעים מה זה.

דפי הנחיתה הגיעו במטרה לשפר את אחוזי ההמרה (כמות האנשים שיוצרים אתכם קשר לאחר שנכנסו לעמוד) בקמפיינים של פרסום ממומן באינטרנט. הרעיון מאחורי דף הנחיתה הוא ליצור עמוד אחד שכל המטרה שלו הוא לגרום לצופה בעמוד לבצע פעולה מסוימת: זה יכול להיות השארת פרטים, הורדה של תוכנה, רכישת מוצר או כל דבר אחר.

דוגמה הממחישה מה זה עמוד נחיתה

דף נחיתה לדוגמא

מאחר ועמוד הנחיתה נבנה במיוחד עם המטרה הבודדת שהיא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לבצע את הפעולה שאתם רוצים אז שיעורי ההמרה גדלים. בנוסף לכך לדף הנחיתה אין מסיחי דעת שבדרך כלל יש באתר אינטרנט רגיל כמו תפריט עליון, קישורים חיצוניים, שירותים נוספים שאתם מציעים וכו’… מה שהופך אותו לפשוט יותר ומקל על חווית הגלישה בעמוד. כתוצאה מכך יותר לקוחות ישאירו פרטים בעמוד, ירכשו את המוצר או יבצעו את הפעולה שאתם רוצים שהם יבצעו.

נכון להיום קיימות הרבה פלטפורמות שיאפשרו לכם בעבור תשלום סמלי חודשי ליצור דף נחיתה באופן עצמאי וללא צורך בידע טכני.

במידה ותבחרו באיש מקצוע שיבנה עבורכם את דף הנחיתה בדרך כלל האופציות של בניית העמוד יהיו בניית דף נחיתה ב-HTML או בניית דף נחיתה בוורדפרס. האפשרות של בניית עמוד הנחיתה בוורדפרס תהיה יעילה יותר במידה ואתם מתכוונים לערוך את העמוד ולבצע בו שינויים, בנוסף יהיה יותר קל לנהל רשימת תפוצה בוורדפרס. כאשר מדובר בדף HTML יהיה קשה יותר לבצע שינויים בעמוד ללא ידע טכני בנושא.

בדרך כלל המחירים של יצירת דף נחיתה בוורדפרס יהיו גבוהים מהמחירים של יצירת דף נחיתה ב-HTML. אם אתם עדיין לא יודעים מה זה וורדפרס תוכלו לראות מידע נוסף על הנושא במאמר מה זה וורדפרס? שפרסמנו באתר.

מעוניינים בעיצוב ובנייה של דף נחיתה שמספק תוצאות?

נשמח לסייע ולבנות עבור העסק שלכם דף נחיתה מקצועי שיגדיל את כמות הפניות לעסק שלכם. השאירו פרטים בטופס המילוי מתחת ונציג שלנו יצור קשר בהקדם:

מה עדיף דף נחיתה או אתר אינטרנט?

אחת השאלות החשובות שהרבה בעלי עסקים חדשים שואלים את עצמם היא מה לבחור דף נחיתה או אתר אינטרנט?

אז בתור התחלה אתר אינטרנט משמש כאסטרטגיה לטווח ארוך. כאשר אתם בונים אתר לעסק סביר להניח שאתם נמצאים בזירה תחרותית (היום כמעט כל תחום הוא תחרותי באינטרנט) וגם אם אתם מבצעים פעולות לקידום האתר זה יכול לקחת כמה שנים טובות עד שתתחילו לראות תוצאות משמעותיות שבאמת יכניסו לכם כסף.

לעומת זאת דף הנחיתה משמש לפרסום ממומן בגוגל, בפייסבוק ובספקיות פרסום אחרות. כך שלאחר בניית דף הנחיתה תוכלו באופן מיידי להריץ אותו בקמפיין פרסום וניתן יהיה למצוא לקוחות חדשים כבר באותו היום. בנוסף לכך בגלל שדף הנחיתה מכיל רק את האלמנטים החשובים ביותר וללא מסיחי דעת הסיכוי שהלקוח הפוטנציאלי שהגיע לעמוד ישאיר פרטים או יבצע את הפעולה שאתם רוצים יהיה גבוהה יותר מאשר אתר אינטרנט או עמוד באתר.

על מנת להמחיש את ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט תוכלו לצפות בתמונה מתחת המציגה את ההבדלים השכיחים בין תוכן המופיע בעמוד נחיתה שאנחנו מפרסמים עבור עיצוב לוגו לבין התוכן שמופיע בעמוד באתר שלנו. שימו לב כמה עמוד הנחיתה ממוקד ופשוט להבנה יותר עבור הגולש.

ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט

בדף הנחיתה אין שום תוכן מיותר וכבר בראש העמוד יש כותרת המעבירה את כל הפרטים העיקריים שהלקוח הפוטנציאלי צריך לדעת. מתחת לכותרת מופיע טופס מילוי המאפשר לגולש להשאיר את הפרטים שלו בקלות ובכל זמן (24/7).

במצב האופטימלי רצוי שיהיה לכם גם עמוד נחיתה לפרסום ממומן וגם אתר אינטרנט שאתם מקדמים בגוגל. במצב הפחות אופטימלי ואם אתם בעלי עסקים חדשים שבסך הכל רוצים לבחון את השוק ולראות אם יש ביקוש לשירות שאתם מציעים רצוי להתחיל בדף נחיתה ולא באתר אינטרנט. פיתוח דף נחיתה מצריך פחות מאמץ ובעזרתו תוכלו למצוא לקוחות חדשים כבר היום וללא צורך בקידום אורגני שיכול לקחת כמה שנים טובות.

איך להשתמש בדף הנחיתה לפרסום העסק

מאחר ודף הנחיתה לא מכיל הרבה תוכן והוא בנוי אך ורק עבור הלקוח הפוטנציאלי שנוחת בעמוד יהיה קשה מאוד וכמעט בלתי אפשרי לקדם את הדף באופן אורגני בגוגל.

מה שזה בעצם אומר זה שהשימוש היחידי של דף הנחיתה יהיה עבור קמפיינים של פרסום ממומן באינטרנט. כאשר אתם יוצרים קמפיין פרסום כמו מודעה בפייסבוק, קמפיין מילות מפתח בגוגל אדוורדס, קמפיין פרסום באנרים, קמפיין Remarketing וכו’… אתם תצרכו להגדיר את עמוד הנחיתה בתור העמוד שאליו יגיע הגולש לאחר לחיצה על המודעה.

בדוגמא מתחת אתם יכולים לראות מודעה ממומנת שאנחנו מפרסמים בגוגל של עיצוב לוגו לעסק וכאשר לוחצים על המודעה מגיעים לעמוד הנחיתה במקום לאתר שלנו.

לחיצה על מודעה ממומנת והגעה לדף הנחיתה שלנו

טיפים ליצירת דף נחיתה אפקטיבי

לאחר שהצלחנו להבין מה זה דף נחיתה ואיך משתמשים בו ננסה לדבר קצת על המאפיינים של דף נחיתה אפקטיבי. נציין בנוסף שהטיפים שאנחנו נציג מתחת הם רק רעיונות ומאפיינים שבדרך כלל מופיעים בדפי נחיתה שזוכים להצלחה אבל הם לא יכולים להבטיח שדף הנחיתה יהיה אפקטיבי.

בסופו של דבר על מנת שדף הנחיתה יצליח צריך להיות ביקוש למוצר שאתם מציעים, אתם צריכים להיות מספיק תחרותיים לעומת המתחרים, המודעה שאתם מפרסמים צריכה לגרום לגולש ללחוץ עליה ויש גם צורך לבצע מעקב כניסות וניסוי וטעיה על מנת להבין מה עובד בצורה הטובה ביותר.

שימוש בתוכן שיווקי המכוון לקהל היעד

כאשר אתם כותבים את התוכן לדף הנחיתה שלכם מומלץ שהוא יהיה מכוון לקהל היעד שלכם ומומלץ שהוא יהיה קצר וקולע.

על מנת להפוך את דף הנחיתה ליעיל חשוב שהתוכן יהיה תמציתי ושתכניסו רק את הטקסט שאתם צריכים. אין צורך לחזור על דברים כמה פעמים ואין צורך להכניס טקסט שאין לו תועלת עובר הלקוח הפוטנציאלי.

רצוי להשתמש בסוג הבא של התוכן בדף הנחיתה שלכם:

  • כותרת תמציתית שתאפשר לצופה להבין לאן הוא הגיע ומה אתה מציעים
  • תועלות המוצר או השירות והיתרונות שלכם על פני המתחרים
  • טקסט קריאה לפעולה – באמצעות הטקסט חשוב לכוון את הצופה לבצע את הפעולה שאתם רוצים שהוא יבצע בעמוד. למשל להשאיר פרטים או להתקשר אליכם.
  • הוכחות חברתית – ניתן להוסיף ביקורות של לקוחות, אזכורים שלכם בעיתונות, הוכחות להצלחה וכו’…

שימוש בעיצוב מקצועי שמניע לפעולה

זה אמור להיות מובן מאליו שהעיצוב של דף הנחיתה אמור להיות מקצועי על מנת להרשים את הגולשים שנוחתים בו. רצוי להשתמש בעיצוב מקצועי שדוחף לפעולה ולא בדף נחיתה חובבני שיצרתם בעצמכם.

תזכרו שבסופו של דבר על כל כניסה לדף הנחיתה אתה משלמים כסף ואם דף הנחיתה לא נראה טוב אז פחות אנשים ישאירו פרטים וכך אתם תשלמו יותר.

בתמונה מתחת אתם יכולים לראות הנעה לפעולה על ידי הפנדה שמכוונת לטופס המילוי ועל ידי החץ שמכוון ללחיצה על הכפתור של מילוי הטופס.

עיצוב עמוד נחיתה עם הנעה לפעולה

הנעה לפעולה שעובדת 24/7

חלק זה חשוב מאוד עבור דף הנחיתה שלכם. המטרה של דף הנחיתה היא לעבוד גם כאשר אנחנו לא עובדים כך שרצוי שהגולש יוכל לבצע את הפעולות הרצויות גם ללא הסיוע שלכם.

למשל אם בעמוד נחיתה שלכם ההנעה לפעולה היא לגרום לצופה להתקשר אליכם בטלפון אז הוא יוכל להתקשר רק בשעות הפעילות של העסק ובחצי השני של היום העמוד נחיתה לא יהיה שימושי.

לעומת זאת אם בדף הנחיתה יהיה טופס השארת פרטים אז הצופה יוכל להשאיר פרטים בכל יום ובכל שעה ואתם תוכלו לחזור אליו בשעות הפעילות שלכם. בצורה כזאת עמוד נחיתה שלכם יספק לכך לידים גם כאשר המשרדים שלכם סגורים. הרבה מהגולשים המגיעים לדפי הנחיתה שלנו מעדיפים להשאיר פרטים בעמוד מאשר להתקשר בעצמם כך שמומלץ מאוד שיהיה טופס השארת פרטים בדף.

טופס יצירת קשר בדף נחיתה

התאמה של עמוד הנחיתה לכל הדפדפנים ולמובייל

בדומה לפרויקט של בניית אתר אינטרנט רצוי גם כאן לבצע בדיקה של דף הנחיתה על מנת לוודא שהוא נתמך בכל הדפדפנים הפופולריים: Firefox, Explorer, Chrome, Opera, Safari.

בנוסף לדפדפנים השונים יש לוודא שהדף נטען בצורה טובה וללא בעיות גם בתצוגת הסמארטפונים. נציין שכרגע מעל מ-50% מהפניות שאנחנו מקבלים בפרסום הממומן מגיעות באמצעות טלפונים ניידים כך שתצוגת הנייד חשובה באותה מידה כמו תצוגת המחשב הנייח ואפילו יותר.

דוגמא לדף נחיתה המותאם לדפדפנים השונים ולסמארטפונים

שימוש ב-A/B Testing

למי  שעוד לא שמע על A/B Testing מה שזה בעצם אומר זה שתיקחו את עמוד הנחיתה ותעשו בו שינויים קלים על מנת לבדוק מה עובד בצורה הכי טובה ומה מניע את הלקוח לבצע את הפעולה שאתם רוצים.

למשל אתם יכולים לשנות את הטקסט של הכותרת הראשית של העמוד, אתם יכולים לשנות את הצבע של הכפתור הנעה לפעולה, את התמונות בעמוד, אתם יכולים לשנות במעט את התוכן וכו’…

חשוב שהשינויים יהיו קלים על מנת שתוכלו לבודד את המשתנה שגורם לשינוי ביחסי ההמרה של עמוד הנחיתה. לאחר שהרצתם את עמודי הנחיתה השונים במשך תקופה מסוימת ונצבר מספיק מידע תוכלו לבדוק אילו שינויים גרמו לאחוזי ההמרה של העמוד לעלות על מנת שתוכלו ליצור עמוד נחיתה אפקטיבי שמפיק את שיעורי ההמרה הגבוהים ביותר.

צפייה בדוגמאות לדפי נחיתה של מתחרים

לא תמיד חייבים להמציא את הגלגל. כאשר אתם יוצרים את דף הנחיתה שלכם מומלץ לפני כן לראות את דוגמאות לדפי הנחיתה של המתחרים על מנת לקבל רעיונות של מה אתם רוצים בדף הנחיתה שלכם ועל מנת לדעת מי המתחרים שלכם ומה רמת התחרות.

בשביל שדף הנחיתה שלכם יצליח אתם תצטרכו להתעלות על המתחרים שלכם ולעשות את כל מה שהם עושים בצורה טובה יותר.

על מנת למצוא דוגמאות של המתחרים פשוט חפשו בגוגל ביטויים שאתם רוצים לקדם הקשורים לעסק שלכם ותנסו לראות אם המתחרים שלכם מפרסמים את עצמם באופן ממומן ומה הם עושים בדפי הנחיתה שלהם.

בניית אתרים לעסקים קטנים שרוצים לגדול מבלי לקחת משכנתא

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי המותאם לטלפונים ניידים ולמנועי החיפוש? השאירו פרטים בטופס מתחת ונציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת שפשוט לא תוכלו לסרב לה:

שימוש בסרטוני וידאו

אם תמונה אחת שווה אלף מילים אז גם סרטון וידאו צריך להיות שווה יותר. אם אתה יכולים להפיק סרטון מקצועי הקשור לעסק או למוצר שאתם מוכרים השימוש בו יכול לעזור ולעלות את אחוזי ההמרה באופן משמעותי. במידה ואתם משתמשים בסרטון רצוי שהוא יהיה קצר וקולע למטרה, שיהיה קשור לדף הנחיתה ורצוי שבתוך הסרטון תעזרו לגרום לצופה לבצע את הפעולה שאתם רוצים שתתרחש בדף הנחיתה (לחיצה על כפתור, השארת פרטים וכו’…).

דבר נוסף שחשוב הוא לא להתחיל את הסרטון באופן אוטומטי כאשר הגולש מגיע לעמוד, תנו לו לבצע את הבחירה בעצמו אם לצפות בסרטון או לא.

דוגמא לדף נחיתה עם סרטון וידאו

דף נחיתה מקצועי ב-2 שורות

אז כמו שכבר אמרנו כאשר אתם עושים פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק אתם תצטרכו להשתמש בדף נחיתה על מנת לשפר את אחוזי ההמרה שלכם ועל מנת לקבל יותר פניות מלקוחות פוטנציאליים.

חשוב שהעיצוב של דף הנחיתה יהיה מקצועי ושהתוכן יהיה קצר וקולע ויכוון לפעולה שאתם רוצים שהגולש יבצע. רצוי לוודא שהדף יהיה רספונסיבי ומותאם לתצוגת המובייל ושתהיה לו תמיכה בדפדפנים השונים.

בנוסף לכך תמיד רצוי לבצע מעקב על נתוני קמפיין הפרסום על מנת לשנות ולשפר את דף הנחיתה ואת אחוזי ההמרה שלו.

בניית דף נחיתה מקצועי

אם אתה מעוניינים בעמוד נחיתה מקצועי אנחנו מציעים בניית דפי נחיתה ב-Wordpress. בנוסף לכך אנחנו גם מציעים שירותי עיצוב באנרים לגוגל, עיצוב מודעות לפייסבוק ואפילו חבילת פרסום לעסק שכוללת דפי נחיתה ובאנרים ובמחירים משתלמים. נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל פרויקט שיש לכם.

אל תחמיצו אף פוסט

אהבתם את מה שיש לנו להציע? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונדאג לעדכן אתכם על פוסטים חדשים.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת.

יוחאי ירמיהו
יוחאי ירמיהו

בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ותואר הנדסאי בתעשייה וניהול עם התמחות בשיווק.
מעצב גרפי ומפתח אתרים עם ניסיון מעשי של למעלה מעשור בכל מה שקשור לעולם הדיגיטלי. נינג'ה מומחה למערכת המופלאה לבניית אתרים שנקראת וורדפרס, וזהו בסך הכל :-).

מדריכים נוספים לפרסום ממומן באינטרנט:

בחירת גודל מודעות לגוגל אדוורדס

אחת ההחלטות החשובות בעת יצירת קמפיין פרסום בגוגל היא בחירת גודל וכמות באנרים. במדריך זה נסביר איך לבחור את גדלי הבאנרים לקמפיין פרסום ואיך להתאים את הגדלים לקהל היעד שלכם.

בחירת סוגי באנרים לגוגל AdWords

במידה ואתם מפרסמים את עצמכם בגוגל Ads באמצעות באנרים או באמצעות קמפיין Remarketing חשוב שתדעו מהם סוגי הבאנרים שמתאימים לגוגל אדוורדס ובאיזה סוג באנר כדאי לבחור לקמפיין שלכם.

מה זה וורדפרס (Wordpress)?

מעוניינים לבנות עמוד נחיתה ומתלבטים האם וורדפרס היא הפלטפורמה המתאימה עבורכם? כנסו למדריך הבא ותגלו מה זה וורדפרס ומה הופך אותה לאחר הפלטפורמות הטובות לבניית אתרים.

פלטפורמות לבניית אתרים

מעוניינים ללמוד קצת יותר על סוגי האתרים הקיימים וסוגי הפלטפורמות הקיימות לבניית אתרים? כנסו למדריך הבא ונכיר לכם את כל הפלטפורמות לבניית אתרים ביחד עם המלצות לבחירת הפלטפורמה הנכונה.

27 כלים לשיווק וקידום העסק

רוצים לקדם את העסק שלכם בצורה מקצועית? כנסו למאמר הבא ותוכלו לראות 27 כלים שונים שאנחנו משתמשים בהם באופן אישי ושיעזרו לשפר את הפרסום, קידום והמיתוג של העסק שלכם.

יש לכם שאלות או משהו להוסיף? שתפו אותנו בתגובות מתחת!

אנחנו תמיד שמחים ללמוד דברים חדשים ולסייע לגולשים באתר שלנו. אם יש לכם שאלות או משהו להוסיף נשמח לשמוע מכם.

3 תגובות

  1. אהבתי מאוד!
    גם אנחנו כתבנו מאמר בנושא עמודי נחיתה.
    משוכנע שכולם יכולים למצוא מידע בו חשוב.
    http://www.artwayz.com/landing-page

  2. מדריך מעולה כמו כל המדריכים שמופיעים באתר.
    יש לי שאלה קטנה. לפני כמה שנים בנתה לי מעצבת עמוד נחיתה ואני כמעט ולא מקבל בו לידים מלקוחות. האם זה אומר שהעמוד נחיתה שלי לא טוב ובגלל זה אני לא מקבל פניות מלקוחות?

    1. היי אייל,
      בגדול כן יכול להיות שעמוד הנחיתה הוא הבעיה. עמוד הנחיתה צריך להיות מקצועי בשביל לגרום לאנשים להשאיר פרטים ודף נחיתה לא טוב יזלול לך את תקציב הפרסום מבלי להחזיר תוצאות.

      חשוב לציין שגם בעמודי הנחיתה הטובים אחוזי ההמרה (כמות האנשים שמשאירים פרטים) הם לא גבוהים במיוחד ובדרך כלל על כל 100 כניסות בקמפיין טוב אתה תקבל בממוצע 3-20 לידים.

      דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון זה איך אתה מפרסם ולמי. לצורך הדוגמא אם אני מפרסם עמוד נחיתה בגוגל במילות מפתח שונות אז יכול להיות למשל שבמילת מפתח כמו “בניית אתרים” יהיה לי באזור של 2 אחוז המרה ובמילות מפתח כמו “בניית אתר מקצועי”, “בניית אתר לעסק” יהיה לי בין 10-20 אחוזי המרה וחלק מהאופטימיזציה היא להשאיר רק את מה שמביא תוצאות. לצורה שבה אתה מפרסם יש השפעה מאוד גדולה על הצלחת הקמפיין ולא תמיד האשמה היא בעמוד הנחיתה.

      ודרך אגב עמוד נחיתה זה שירות שאנחנו מציעים כאן באתר ואתה יכול לראות פרטים נוספים על מה שיש לנו להציע ומחירים בעמוד מתחת:
      https://www.yydevelopment.co.il/wordpress-landing-page/
      אם זה משהו שיכול לעניין אותך אתה מוזמן ליצור קשר וננסה לנתח אם הבעיה היא עמוד הנחיתה.

כתיבת תגובה

מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

היי שמי יוחאי, אם יש לך שאלה הקשורה לאחד מהשירותים שיש לנו להציע ניתן לשאול אותה כאן ואשמח לסייע יוחאי ירמיהו

זמינים בוואטסאפ: 073-7514909
כלי נגישות