דוגמאות לשירותים נוספים

אנחנו מציעים מגוון רחב מאוד של שירותים שונים. במידה ולא מצאתם את השירות שחיפשתם נסו לחפש אותו בעמוד זה. ניתן למצוא בעמוד זה דוגמאות לשירותים נוספים שיש לנו להציע כמו עיצוב סמל לאתר ועיצוב ובנייה של ניוזלטר, כרטיס ביקור דיגיטלי וחתימה למייל. על מנת לקבל מידע נוסף לשירותים המופיעים צרו קשר ונשמח לסייע.

שליחת ניוזלטר מעוצב לרשימת התפוצה שלכם תאפשר לכם לשמר לקוחות ולקדם מכירות. צפו בדוגמאות לניוזלטרים שעשינו בעבר ללקוחותינו ובקרו בעמוד עיצוב ובנייה של ניוזלטר לצפייה במידע נוסף.

שפרו את התצוגה של האתר שלכם בדפדפן באמצעות סמל אתר (Favicon). סמל אתר מאפשר להציג את האתר בדפדפן בתוספת אייקון קטן המופיע לצד השם של האתר. צפו בדוגמאות לסמלי אתר שעיצבנו עבור לקוחותינו ובקרו בעמוד עיצוב Favicon סמל לאתר על מנת לשמוע מידע נוסף לגבי שירות זה.

Favicon לאתר ביטוח לאוטו
סמל אתר לבדיקת חשמל
Favicon לאתר spurstalk
סמל אתר לאתר ספורט
פאביקון (Favicon) לאתר MediaMail
סמל אתר (פאביקון) לאתר קשר
דוגמא לסמל אתר של BannerDesign
סמל אתר לדוגמא לאוריאן
סמל אתר ל-tyre-deals
לדוגמא לסמל אתר Favicon לקלכלית
סמל אתר לדוגמא עבור Solar Melon
סמל אתר עבור חברה המציעה חלקי חילוף לרכבים
דוגמא לעיצוב סמל אתר - דוגמא לעיצוב Favicon
דוגמת favicon לאתר כסף
דוגמא לעיצוב סמל אתר - דוגמא לעיצוב Favicon
דוגמא לעיצוב סמל אתר - דוגמא לעיצוב Favicon
דוגמא לסמל לאתר משחקים
סמל אתר YYDevelopment Favicon

חתימה למייל תאפשר לכם לתקשר באופן מקצועי יותר עם נמנעים בהתכתבויות של דואר אלקטרוני. באמצעות החתימה תוכלו להעביר לנמען את הפרטים שלכם ואת הפרטים של העסק שלכם. מתחת ניתן לצפות בחתימות למייל שעשינו בעבר. במידה ואתם מעוניינים בחתימה למייל משלכם בקרו בעמוד עיצוב חתימה למייל לצפייה בפרטים נוספים.

דוגמא לחתימה למייל עבור רואת חשבון
דוגמא לחתימה למייל עבור יוחאי
חתימה למייל לדוגמא לקוסמטיקאית
חתימה למייל לדוגמא עבור רחל
דוגמא של חתימה למייל עבור Kami
דוגמא לחתימה דיגיטלית למייל של YYYDevelopment

הדרך הנכונה לשווק את עצמכם בפגישה עם לקוח או לקוח פוטנציאלי היא באמצעות כרטיס ביקור. כרטיסי הביקור מגיעים בצבעים, צורות וגדלים שונים וזאת כאשר הגודל הסטנדרטי הוא 5×9 סנטימטר. ניתן לצפות מתחת בדוגמאות לכרטיסי ביקור שעשינו ללקוחותינו בעבר. במידה ואתם מעוניינים בכרטיס ביקור מקצועי משלכם לחצו על עיצוב כרטיסי ביקור לצפייה בפרטים נוספים.

כרטיס ביקור לדוגמא לחברת בניית אתרים
דוגמא לכרטיס ביקור למעצב גרפי
כרטיסי ביקור לדוגמא לטיפולי הרגעה
כרטיס ביקור לדוגמא לעסק קמעונאות

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא עמוד HTML המכיל מידע בסיסי וחשוב עליכם ועל העסק שלכם, בנוסף בכרטיס הביקור הדיגיטלי יהיו לחצני יצירת קשר שיאפשרו לצופה ליצור אתכם קשר בקלות. בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי תוכלו לשלוח את הפרטים שלכם מכל מקום, לכל אחד ובכל זמן. מתחת תוכלו לצפות בדוגמאות לכרטיסי ביקור דיגיטליים שעשינו ללקוחותינו בעבר. במידה ואתם מעוניינים בעיצוב ובנייה של כרטיס ביקור דיגיטלי כנסו לעמוד עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי.

דוגמא לכרטיס ביקור דיגיטלי למעצב גרפי
כרטיס ביקור דיגיטלי לדוגמא
דוגמא נוספת לכרטיס ביקור דיגיטלי