עיצוב חתימה למייל

חתימה למייל משמשת כלי שיווקי מצוין עבור הנמענים להם אנחנו שולחים מייל. חתימה למייל היא תמונה המופיעה בתחתית האימייל שנשלח והיא תכיל את פרטי יצירת הקשר שלנו ופרטים על החברה בה אנחנו עובדים.

יש יתרונות רבים להוספת חתימה דיגיטלית למייל. היתרון הראשון הוא לאפשר לנמען איתו אנחנו מתכתבים ליצור קשר גם באמצעים שונים מהאימייל (כמו למשל טלפון). החתימה תאפשר לנמען לראות מה הכתובת שלנו, מה שם העסק וגם אם יש לנו אתר אינטרנט. כאשר מדובר בחברות גדולות ומוכרות שימוש בלוגו החברה בתוך החתימה יאפשר להקנות לנמען תחושת ביטחון בכך שהוא מדבר עם חברה גדולה ורצינית. במידה ואתם מחפשים עיצוב מקצועי של חתימה למייל נשמח לעמוד לרשותכם.

הערה: על מנת לאפשר תצוגה טובה של החתימה בסמארטפונים נעצב את החתימה הדיגיטלית ברוחב מרבי של כ-320px. במידה ואתם מעוניינים בחתימה רחבה יותר חשוב להודיע לנו זאת בעת ביצוע ההזמנה.

עיצוב חתימה למייל

פירוט עיצוב חתימה למייל

  • עלות: 200 ש”ח (לא כולל מע”מ)
  • עלות + מע”מ: 234 ש”ח
  • זמן אספקה: 1-3 ימי עסקים
  • קבצים שתקבלו: PSD של החתימה + תמונת החתימה בפורמט PNG

שירותים נוספים בעלות מופחתת למזמינים עיצוב חתימה למייל:

חבילת מיתוג לעסק
₪1,000₪800
(לא כולל מע"מ)
עיצוב כרטיס ביקור
₪250₪200
(לא כולל מע"מ)
עיצוב מעטפה
₪200₪150
(לא כולל מע"מ)
עיצוב תמונת קאבר לפייסבוק
₪250₪200
(לא כולל מע"מ)

מעוניינים בעיצוב חתימה דיגיטלית למייל? לחצו על הכפתור מתחת על מנת לבצע הזמנה:

דוגמאות לעיצוב חתימה למייל

פירוט שלבי התהליך של עיצוב חתימה למייל

על מנת לאפשר לכם הבנה טובה יותר של תהליך עיצוב חתימה למייל נפרט עבורכם את הצורה שבה התהליך יתנהל.

שלב א’ – אפיון דרישות – בכדי שנבין בצורה טובה יותר את הצרכים והדרישות שלכם נצטרך שתספקו לנו את המידע הבא:

  • מה התוכן שתרצו שיופיע בחתימה (שם החברה, שם העובד, כתובת, טלפון, אימייל, פקס, אתר אינטרנט)
  • במידה ואתם רוצים שיופיע הלוגו שלכם בחתימה אנא ספקו תמונה שלו ברזולוציה גבוהה
  • במידה ואתם מעוניינים בגודל מסוים עבור החתימה (גובה ורוחב) אנא ספקו את הגודל בו אתם מעוניינים
  • דוגמאות לעיצובי חתימות למייל שאהבתם (אופציונלי)
  • מהם תחומי העיסוק העיקריים של העסק? (אופציונלי)
  • מיהו קהל היעד העיקרי של העסק? (אופציונלי)
  • מהם הצבעים המרכזיים שתרצו לראות בחתימה? (אופציונלי)

שלב ב’ – עיצוב החתימה – לאחר קבלת המידע הנדרש אנחנו נתחיל במלאכת עיצוב החתימה. זמן האספקה של עיצוב חתימה למייל הוא 1-3 ימי עסקים.

שלב ג’ – הצגת העבודה וביצוע שינויים – כאשר נסיים את עבודת עיצוב החתימה נציג אותה בפניכם על מנת לקבל חוות דעת. במידה וידרשו שינויים נשמח לעמוד לרשותכם ולבצע אותם עד שתהיו שבעי רצון מהתוצאה הסופית.

שלב ד’ – קבלת קבצי החתימה – לאחר קבלת האישור הסופי מכם נשלח לכם את כל קבצי העבודה. אתם תקבלו קובץ PSD עם עיצוב החתימה וקובץ תמונה בפורמט PNG שתוכלו לשייך לאימייל שלכם.

ביצוע הזמנת עיצוב חתימה למייל

אחרי שהבנתם את אופי התהליך של עיצוב חתימה למייל כל מה שנותר לעשות הוא לבצע הזמנה. הדרך הנוחה ביותר לביצוע הזמנה היא באמצעות תשלום מאובטח דרך האתר. ניתן לבצע הזמנה דרך האתר על ידי לחיצה על הכפתור מתחת. לאחר לחיצה על הכפתור אתם תועברו לעמוד ההזמנות שם תוכלו להכניס את כל הפרטים הנוגעים לעיצוב החתימה ולבצע תשלום.

במידה ואתם חוששים מביצוע הזמנה באינטרנט ניתן גם לבצע הזמנה טלפונית. לביצוע הזמנה טלפונית בקרו בעמוד יצירת קשר שם תוכלו לראות את הפרטים והאפשרויות ליצירת הקשר.