עדיין לא חברים שלנו ביוטיוב ובפייסבוק? :( חבל בדרך כלל אנחנו ממש נחמדים:

בונה אתרים » אתרי מדיה חברתית מומלצים שחשוב להכיר

אתרי מדיה חברתית מומלצים שחשוב להכיר

נכתב ע"י יוחאי ירמיהו

אחרי שפרסמתם את העסק שלכם באתרי אינדקסים הגיע הזמן לפתוח גם פרופיל עסקי באתרי המדיה/הרשת החברתית. במציאות של היום מומלץ לכל עסק חדש לפתוח פרופיל מדיה חברתית שיעזור בפרסום וקידום העסק בחינם.

במאמר זה נסביר מהם אתרי המדיה החברתית ונציג בפניכם רשימה של האתרים הפופולריים שאנחנו ממליצים לפתוח בהם פרופיל עסקי.

ניתן לצפות בסרטון הדרכה הבא המסביר באיזו פלטפורמה מומלץ לפתוח פרופיל מדיה חברתית עסקי

פתיחת פרופיל עסקי באתרי המדיה החברתית

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

מהם אתרי המדיה החברתית?

מדיה חברתית הוא כינוי לאתר אינטרנט או פלטפורמה המאפשרת שיתוף של תכנים, חדשות וידיעות עם גולשים, עם חברים ואפילו לקוחות הבוחרים לצפות בעדכונים שאתם מפרסמים.

אתרי המדיה החברתית התחילו בתור אמצעי ליצירת תקשורת עם חברים ומכרים אך בשנים האחרונות זה הפך לכלי עיקרי בקרב בעלי העסקים לפרסום העסק שלהם (באופן חינמי או ממומן). נכון להיום יש בעלי עסקים שעיקר ההכנסה שלהם מגיעה מעמוד עסקי באחד מאתרי המדיה החברתית. האתרים הנפוצים יותר שרובכם כנראה מכירים הם פייסבוק, יוטיוב, טוויטר ואינסטגרם.

אתרי מדיה חברתית

רשימת אתרי מדיה חברתית מומלצים

מתחת תוכלו לצפות ברשימת אתרי מדיה חברתית שיעזרו לקדם את העסק ולהרחיב את החשיפה ללקוחות חדשים וקיימים. כמובן שאין זאת חובה לפרסם בכל אחד מהאתרים אך מומלץ לפתוח פרופיל עסקי ולהוסיף קישור לאתר שלכם גם אם אתם לא מתכוונים להשקיע מאמץ בקידום העמוד והפרופיל בעתיד בעתיד.

פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק

פתיחת חשבון פייסבוק

מומלץ מאוד לפתוח חשבון פייסבוק לעסק מאחר והוא אתר המדיה החברתית הפופולרי ביותר. לעמוד פייסבוק יכולה להיות השפעה רבה על ההצלחה של העסק בזירה האינטרנטית ולכן כדאי גם להשקיע בתוכן וקידום העמוד לטווח הרחוק. בנוסף אנחנו ממליצים לפתוח את העמוד בצורה נכונה ולהשתמש בשירותיו של מעצב עבור עיצוב תמונת נושא לפייסבוק העסקי שלכם.

פתיחת עמוד יוטיוב

פתיחת חשבון יוטיוב

בשנים האחרונות ניתן לראות שיותר ויותר תוצאות המופיעות בחיפושים של גוגל מכילות גם סרטונים מיוטיוב. במרבית המקרים הגולש הממוצע יעדיף לצפות בסרטון מאשר לקרוא מאמר. באמצעות עמוד יוטיוב תוכלו לפרסם את העסק, ליצור סרטוני ביקורות על מוצרים, ליצור מדריכים ואפילו לתת עצות ללקוחות פוטנציאלים בתחום בו אתם עוסקים.

מומלץ לספק דרכים ליצירת קשר בתיאור הסרטון ואפילו בסרטון עצמו בכדי שלקוחות פוטנציאלים יוכלו לתקשר אתכם במידה והם בוחרים בכך. מומלץ בנוסף להציב באנר ליוטיוב  המעוצב בצורה מקצעות בראש העמוד בכדי שיגרום לצופים להבין שמדובר בערוץ מקצועי שמכבד את עצמו.

פתיחת עמוד אינסטגרם

פתיחת פרופיל עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה מציינת לפרסום תמונות וסרטוני וידאו. האתר הושק ב-2010 ונרכש על ידי פייסבוק. בעזרת אינסטגרם תוכלו לפרסם תמונות של מאכלים, טיולים, אביזרי אופנה, עבודות אומנות ועוד… השימוש באינסטגרם בדרך כלל נעשה באמצעות הסמארטפון ולא דרך המחשב.

פתיחת עמוד טוויטר

פתיחת חשבון טוויטר

טוויטר הוא עוד אחד מאתרי המדיה החברתית הפופולריים שקצת מאבד מהכוח שלו בתקופה האחרונה אבל אם אתם אוהבים לצייץ במשפטים קצרים של עד 140 תווים זה האתר המתאים בשבילכם. למי שמעוניין אנחנו מציעים גם שירותי עיצוב באנרים לטוויטר שיהפכו את עמוד שלכם ליותר מקצועי.

פתיחת עמוד לעסק באתר לינקדאין

פתיחת חשבון לינקדאין

לינקדאין הוא אתר מדיה חברתית שפופולרי עבור מנועי החיפוש. אתר זה מאפשר בעיקר לבצע שיתופי פעולה בין חברות, מעסקים ומחפשי עבודה. ניתן לפתוח פרופיל אישי וניתן גם לפתוח עמוד עסקי בצורה דומה לפייסבוק. האתר פחות פופולרי בארץ בעיקר בגלל שאין לו תמיכה בעברית אך הוא מאוד פופולרי בקרב בעלי עסקים ופרילנסרים מחו"ל. למי שרוצה לפתוח עמוד לינקדאין עסקי ומקצועי צפו בשירותים שאנחנו מציעים עבור עיצוב באנרים ללינקדאין.

פתיחת עמוד פינטרסט

פתיחת חשבון פינטרסט

פינטרסט היא רשת חברתית שמאפשרת העלאה ופרסום של תמונות. פתיחת חשבון פינטרסט יכול להיות רעיון טוב עבור בעלי מקצוע המעוניינים לפרסם תמונות של העבודות שלהם (צלמים, אומנים, מעצבים כו'…). האתר של פינטרסט כרגע לא תומך בשפה העברית אך בכל זאת ניתן לפתוח עמוד ולפרסם בו עבודות בעברית.

קיימים עוד אתרי מדיה חברתית רבים וטובים אך אלו הם האתרים הגדולים יותר והמוכרים בארץ ובחו"ל.

חשוב לציין שקישור לאתר שלכם בעמוד הפרופיל של העסק (באתרי המדיה החברתית) יהיה במרבית המקרים קישור nofollow כך שלכאורה גוגל טוענים שאין השפעה לקישורים שנמצאים בעמוד על קידום האתר. ובכל זאת בין אם זה נכון או לא, קבלת לייקים ושיתופים לפוסטים שלכם יגרמו להגדלת המודעות לעסק ויסייעו גם בהגדלת המכירות ולכן לא כדאי לפספס את ההזדמנות של פתיחת פרופיל לעסק באתרי הרשת החברתית.

עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!

 אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

יוחאי ירמיהו

יוחאי ירמיהו

בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ותואר הנדסאי בתעשייה וניהול עם התמחות בשיווק.
מעצב גרפי ומפתח אתרים עם ניסיון מעשי של למעלה מעשור בכל מה שקשור לעולם הדיגיטלי. נינג'ה מומחה למערכת המופלאה לבניית אתרים שנקראת וורדפרס, וזהו בסך הכל :-).

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

גודל תמונות לרשתות החברתיות

צפו בגדלי התמונות המעודכנים לאתרי המדיה החברתית. תוכלו למצוא את גודל התמונות לטוויטר, פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין, גוגל+, אינסטגרם, וואטסאפ ופינטרסט.

פתיחת דף פייסבוק עסקי

פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא פעולה פשוטה שלא מצריכה מאמץ או השקעה כספית. במדריך זה נלמד אתכם צעד אחר צעד איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק בצורה נכונה,

פתיחת חשבון וואטסאפ עסקי

המדריך המלא לפתיחת וואטסאפ עסקי (WhatsApp Business). במדריך זה נלמד אתכם איך להגדיר את פרטי העסק, איך ליצור הודעות מהירות, איך לנהל את הלקוחות שלכם וכו'...

פתיחת מייל עסקי ב-Gmail ובחינם

צפו במדריך הבא על מנת ללמוד איך לפתוח מייל עסקי ב-Gmail עם סיומת הדומיין ובחינם. נלמד אתכם צעד אחר צעד כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת ליצור אימייל לעסק.

אינדקסים לקידום עסק חדש

אינדקסים הם אתרים שמאפשרים לפרסם אתר או עסק במנועי החיפוש. צפו ברשימת האינדקסים הישראליים המובילים בארץ שיעזרו לקדם את העסק שלכם בגוגל.

סוגי אתרים ופלטפורמות מומלצות

מעוניינים לבנות אתר לעסק ולא יודעים באיזו פלטפורמה לבחור? במדריך הבא נציג את הפלטפורמות הקיימות כמו וורדפרס, Site123 ו-Wix ונסביר איזו פלטפורמה עדיפה ולמה.

יש לכם שאלות או משהו להוסיף? שתפו אותנו בתגובות מתחת!

אם יש לכם שאלות או משהו להוסיף נשמח לשמוע מכם בתגובות מתחת ולסייע במידת הצורך.

כלי נגישות