יש לכם שאלה? מעוניינים בהצעת מחיר? צרו קשר:

תפריט ניווט

בחירת סוג/פורמט באנרים לקמפיין פרסום בגוגל AdWords

פורסם בתאריך: אפריל 15, 2018 - 3 תגובות

אחת ההחלטות שתצטרכו לבצע ביחד עם מעצב באנרים לפני שתבצעו קמפיין פרסום אינטרנטי בגוגל אדוורדס או בכל פלטפורמת פרסום אחרת היא בחירת סוג/פורמט הבאנר שבו תשתמשו על מנת לפרסם את המוצר או העסק שלכם.

קיימים סוגים שונים של באנרים וחשוב להחליט מה סוג הבאנר שאתם רוצים לפני התחלת עיצוב הבאנרים לקמפיין שלכם. במאמר זה נסביר מהם סוגי הבאנרים, מה ההבדלים בניהם וננסה לסייע בבחירת הסוג המתאים לקמפיין שלכם.

ניתן לצפות בסרטון הדרכה הבא המסביר את הנושא של סוגי באנרים לגוגל

הרשמה לרשימת תפוצה:

סוגי באנרים לקמפיין פרסום אינטרנטי

באנרים סטטיים

הסוג הראשון של הבאנרים הוא באנר סטטי. באנר סטטי הוא באנר שיכול להיות בפורמט GIF, PNG או JPEG והוא בעצם תמונה שלא מכילה אנימציה. ניתן לראות מתחת דוגמאות לבאנרים סטטיים:

דוגמא לבאנר סטטי   דוגמא לבאנר סטטי

באנרים עם אנימציה בפורמט GIF

הסוג השני של הבאנרים הוא באנרים עם אנימציה בפורמט GIF. פורמט זה של תמונה מאפשר לנו ליצור אנימציות פשוטות כמו לחצנים מהבהבים, שינויי טקסט וכדומה..

ניתן גם לייצר אנימציות מורכבות יותר ב-GIF אך ייצור אנימציות מורכבות וארוכות יותר גורם לכך שגודל התמונה גדל וכתוצאה מכך לא תתאפשר העלאה של הבאנר לגוגל אדוורדס או לספקי פרסום אחרים (מרבית ספקי הפרסום מגבילים את גודל התמונה ל-100-150kb).

תוכלו לצפות מתחת בדוגמאות לבאנרים בפורמט GIF עם אנימציה:

דוגמא לבאנר בפורמט GIF עם אנימציה   דוגמא לבאנר בפורמט GIF עם אנימציה

מעוניינים בעיצוב באנרים לפרסום העסק שלכם?

נוכל ליצור עבורכם באנרים בכל גודל ובכל פורמט. השאירו את הפרטים מתחת ונציג שלנו יחזור אליכם:

באנרים בפורמט פלאש (Flash)

בעבר טכנולוגיית פלאש הייתה מאוד פופולרית והיה ניתן למצוא ברחבי האינטרנט באנרים רבים עם אנימציה מורכבת בפורמט פלאש. עיצוב באנרים בפלאש מאפשר יצירה של אנימציות מורכבות וארוכות יותר.

קבצי פלאש לא נתמכים בסמארטפונים ועל מנת שתוכלו לצפות בבאנר פלאש במחשב הנייח יהיה עליכם להתקין תוסף לדפדפן שיאפשר זאת. נכון להיום גוגל אדוורדס לא מאפשרים העלאת באנרים בפורמט פלאש לקמפיין הפרסום כך שלא ניתן לעשות בהם שימוש. מתחת תוכלו לראות דוגמאות לבאנרים בפלאש.


באנרים בפורמט HTML5

לאחר שגוגל החליטו לעשות חרם על קבצי פלאש הקבצים נעלמו מהעולם וניתן למצוא קבצים כאלה רק באתרי עולם שלישי (אתרים מאוד מיושנים). במקום השימוש בפלאש הגיע תחליף הולם של באנרים בפורמט HTML5.

טכנולוגיית HTML5 מאפשרת יצירת אנימציה עם כמעט כל האפשרויות שניתן היה להשתמש בהם בפלאש. במידה ואתם מחפשים באנרים עם אנימציה מורכבת יותר מאנימציה GIF תוכלו להשתמש ב-HTML5. ניתן לראות מתחת דוגמאות לבאנרים ב-HTML5.

   

איך לבחור את הפורמט המתאים?

כמו בהרבה תחומים בחיים גם כאן את תשובה חד משמעית. לכל קמפיין פרסום, לכל מוצר ולכל קהל יעד יכולה להתאים אפשרות אחרת. אם אתם מחפשים באנרים עם אנימציה בדרך כלל אנימציית GIF תספיק עבורכם. אם זה הקמפיין פרסום הראשון שלכם באדוורדס ההמלצה שלנו היא להתחיל עם באנרים בפורמט GIF.

שימוש ב-HTML5 יעשה כאשר אתם ממש רוצים להרשים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולבצע אנימציה מתקדמת יותר (כמובן שהמחיר לבאנרים בפורמט HTML5 יהיה גבוה יותר).

לאחר שבחרתם את סוג הבאנרים שאתם רוצים חשוב גם לבצע בחירה נכונה לגודל הבאנרים שתעשו בהם שימוש עבור קמפיין הפרסום לעסק ואת זה נלמד אתכם במדריך הבא.

רציתם באנרים? קיבלתם! אנחנו שמחים לבשר לכם על ההשקה של האתר החדש שלנו BannerDesign המשמש אך ורק לעיצוב באנרים. באנרים מכל הסוגים וכל הגדלים. אם אתם מחפשים עיצוב באנרים כנסו לאתר, התרשמו מהעבודות, צפו במחירים וצרו קשר על מנת לשפר את הקידום הממומן של העסק שלכם.

אל תחמיצו אף פוסט

אהבתם את מה שיש לנו להציע? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונדאג לעדכן אתכם על פוסטים חדשים.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת.

מאמרים נוספים בנושא באנרים ופרסום ממומן באינטרנט

בחירת גודל וכמות באנרים לקמפיין פרסום בגוגל Adwords

בחירת גודל וכמות באנרים לקמפיין פרסום בגוגל Adwords

בחירת גודל באנרים היא אחת ההחלטות החשובות לקמפיין הפרסום שלכם בגוגל. במאמר זה נסביר לכם מהם גדלי הבאנרים הקיימים ואיך לבחור בצורה נכונה את כמות הבאנרים ואיך גודל הבאנרים. המשך קריאה…

מה זה דף נחיתה ואיך הוא מסייע לפרסום ממומן באינטרנט

מה זה דף נחיתה ואיך הוא מסייע לפרסום ממומן באינטרנט

דף נחיתה הוא אחד הכלים החשובים ביותר לפרסום בגוגל ובפייסבוק. באמצעות דף הנחיתה תוכלו לשפר את כמות הפניות מלקוחות בעשרות אחוזים. צפו במדריך הבא על מנת ללמוד מה זה דף נחיתה. המשך קריאה…

יש לכם שאלות או משהו להוסיף? שתפו אותנו בתגובות מתחת!

אנחנו תמיד שמחים ללמוד דברים חדשים ולסייע לגולשים באתר שלנו. אם יש לכם שאלות או משהו להוסיף נשמח לשמוע מכם.

3 תגובות

  1. אחלה מאמר, הצלחתם לסייע לי בבחירה
    סתם מסקרנות אתם יודעים אולי למה כבר לא משתמשים בבאנרים מסוג פלאש?

    1. שלום מור,
      קודם כל אני שמח לשמוע שהמאמר עזר לך.

      יש כמה סיבות לכך שגוגל החליטו להפסיק לתמוך בבאנרים בפורמט פלאש והתחילו להמליץ לא להשתמש בפלאש באתרי אינטרנט בכלל:

      1) קבצי פלאש (קובץ עם סיומת swf) לא נתמכים בסמארטפונים
      2) בשביל לצפות בבאנר בפורמט פלאש את חייבת להוריד תוסף של Adobe ולהתקין אותו על המחשב ובהרבה מקרים גם חייבים לעדכן את התוסף לעיתים קרובות.
      3) בשונה מקובץ תמונה רגיל שאפשר לצרף תיאור לתמונה באמצעות תגית ALT אי אפשר להוסיף תיאור לקובץ פלאש (הסיבה הזאת מתקשרת יותר לאתרי אינטרנט המשתמשים בפלאש ופחות לבאנרים).
      4) והסיבה האחרונה והחביבה היא שבשביל ליצור באנרים בפורמט פלאש היה צורך לרכוש רישיון לתוכנה יקרה בשם Adobe Flash. גוגל לא אהבו את זה שהטכנולוגיה לא פתוחה בערוצים נוספים והחליטו לדחוף יותר את הפורמט HTML5 שקיימות גם תוכנות חינמיות שמאפשרות ליצור באנרים בפורמט הזה (אחת מהם שייכת לגוגל).

      קצת חפירה אבל אני מקווה שהצלחתי לספק את הסקרנות שלך.

      1. וואו בהחלט הצלחת תודה רבה על התגובה המפורטת

כתיבת תגובה

מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

לחצן חזור למעלה
תוסף נגישות

כלי נגישות

הגדלת גודל פונט הקטנת גודלת פונט ניגודיות נמוכה ניגודיות גבוהה אפס הגדרות הצהרת נגישות לאתר
נציג צאט נציג צ'אט אונליין