יש לכם שאלה? מעוניינים בהצעת מחיר? צרו קשר:

חיפוש

פתיחת דף עסקי בפייסבוק

פורסם בתאריך: ינואר 03, 2018

בשנים האחרונות פייסבוק הפכה לפלטפורמה מצוינת המאפשרת לבעלי עסקים, חברות ופרילנסרים לפרסם את עצמם ואת העסק שלהם. יש סיבות רבות לכך שבעלי עסקים בוחרים באפשרות של פתיחת דף עסקי בפייסבוק כאשר שתי הסיבות העיקריות שביניהן הם שהיום כמעט לכל אדם בארץ יש חשבון פייסבוק פרטי ופתיחת דף פייסבוק עסקי היא בחינם וללא עלויות.

במדריך זה נלמד אתכם צעד אחר צעד איך פותחים דף עסקי בפייסבוק, איך לעדכן את פרטי העסק שלכם בעמוד, איך לשנות את תמונת הנושא ותמונת הפרופיל, איך להוסיף כפתור יצירת קשר, איך להשיג לייקים לעמוד ואיך לפרסם את הפוסט הראשון בדף הפייסבוק החדש שפתחתם לעסק.

לאלו מכם שלא אוהבים לקרוא ניתן גם לצפות בסרטון וידאו הבא שמסביר איך לפתוח עמוד פייסבוק עסקי

הרשמה לרשימת תפוצה:

מדריך פתיחת דף עסקי בפייסבוק

 

פתיחת חשבון פייסבוק פרטי

למרבית האנשים היום כבר יש חשבון פייסבוק ובמידה ויש לכם חשבון תוכלו לדלג על שלב זה. לאלה מכם שעדיין אין להם חשבון פייסבוק אתם תהיו חייבים לפתוח חשבון פרטי על מנת לפתוח חשבון עסקי. זה לא חובה לפתוח את החשבון עם הפרטים האמתיים שלכם אבל מומלץ לעשות כך. יש 2 סיבות לכך שמומלץ לפתוח חשבון פייסבוק עם הפרטים האמיתיים שלכם:

  1. בפייסבוק נוטים לפעמים ללא הודעה מוקדמת או סיבה מוצדקת להגביל חשבונות מסוימים וכאשר יגבילו את החשבון שלכם לעיתים תצטרכו להוכיח שהחשבון אכן שייך לכם. במידה והחשבון שלכם יוגבל פייסבוק יבקשו שתשלחו תמונה של עצמכם או שתשלחו תמונה של תעודת הזהות שלכם. והם גם יצפו שהפרטים בתעודת זיהוי יהיו תואמים לחשבון שלכם. במידה ולא תוכלו לאמת את החשבון הפרטי גם החשבון העסקי ייחסם.
  2. הסיבה השנייה היא שכאשר מדובר פרילנסרים האנשים שירצו לעבוד אתכם יבדקו גם את הפרופיל האישי שלכם ולא רק את העמוד העסקי. במידה ותבנו את העמוד הפייסבוק האישי שלכם בצורה נכונה תוכלו להכניס  יותר עבודה לעסק.

פתיחת חשבון פייסבוק היא פעולה מאוד פשוטה. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר של פייסבוק להכניס את הפרטים שלכם וללחוץ על הכפתור של צור חשבון. לאחר ההרשמה תקבלו אימייל ותאלצו לאמת את החשבון, בסיום האימות יהיה לכם חשבון פייסבוק ותוכלו להתחיל להשתמש בו.

פתיחת חשבון פייסבוק

איך פותחים דף עסקי בפייסבוק

אחרי שסיימתם את השלב הראשון של פתיחת חשבון פייסבוק מה שנשאר לעשות הוא פתיחת דף עסקי בפייסבוק. על מנת לפתוח דף עסקי בפייסבוק לחצו על החץ שנמצא בראש העמוד של פייסבוק בצד ימין ותבחרו באפשרות של “צור דף”. חשוב לציין שפייסבוק משנה לעיתים קרובות את הממשק של האתר ולכן סביר להניח שבעתיד המיקום של כפתור יצירת דף בפייסבוק ישנה את המיקום שלו.

תמונה המתארת איך פותחים דף עסקי בפייסבוק

במידה ולא מצאת את הכפתור לחצו כאן ליצירת דף פייסבוק

אחרי שתגיעו לעמוד של יצירת דף פייסבוק יעמדו לפניכם כמה אפשרויות בחירה.

  • פתיחת עמוד פייסבוק לעסק מקומי או מקום
  • פתיחת עמוד פייסבוק לחברה, ארגון או מוסד
  • פתיחת עמוד למותג או מוצג
  • פתיחת עמוד של אמן, להקה או דמות ציבורית
  • פתיחת עמוד בידור
  • פתיחת עמוד של מטרה או קהילה

אפשרויות בחירה בעת יצירת דף פייסבוק עסקי

תבחרו את האפשרות שהכי מתאימה לעסק או למוצר שאתם רוצים לקדם. המדריך הזה יתמקד בפתיחה של דף פייסבוק לעסק מקומי או מקום ולכן במידה ותבחרו באפשרות אחרת יכול להיות שאפשרויות עריכת העמוד שלכם יהיו מעט שונות מאלו המוצגות במדריך.

כאשר תלחצו על הדף פייסבוק שתרצו ליצור תתבקשו להכניס את הפרטים הבאים: שם העסק, רחוב, עיר/מדינה, מיקוד וטלפון. הכניסו את הפרטים שלכם ותלחצו על כפתור התחל.

הכנסת פרטי העסק לדף הפייסבוק

לאחר הלחיצה על כפתור התחל פייסבוק יאפשרו לכם לבצע הגדרות מהירות לחלקים מהעמוד. תלחצו על דלג בכל החלונות שיפתחו ובהמשך המדריך נסביר איך לבצע את העריכה של כל האלמנטים מתוך עמוד הפייסבוק עצמו.

איך להיכנס לדף הפייסבוק העסקי שיצרתם

מציאת דף הפייסבוק העסקי שלכם לעיתים יכולה להיות מעט מסובכת ובמיוחד כאשר אתם משתמשי פייסבוק חדשים. כאשר אתם יוצרים את דף הפייסבוק אתם תועברו אליו באופן אוטומטי.

במידה ואתה נמצאים בעמוד הראשי של פייסבוק ולא מצליחים למצוא איך להיכנס לדף שיצרתם תוכלו לעשות זאת באמצעות 2 הדרכים הבאות. הדרך הראשונה היא על ידי לחיצה על החץ בראש המסך בצד שמאל ובחירה בעמוד שיצרתם הדרך השנייה היא על ידי לחיצה על העמוד תחת התפריט של קיצורי דרך בצד הימני של המסך.

איך להיכנס לדף הפייסבוק העסקי

עדכון תמונת נושא לפייסבוק

תמונת הנושא של פייסבוק היא אחד האלמנטים הכי חשובים בדף שלכם. תמונת הנושא היא הבאנר המופיע בראש עמוד הפייסבוק ובדרך כלל זה באנר זה הוא הדבר הראשון שהצופים שלכם רואים, לפי אותו באנר הם יגבשו את הרושם הראשוני שלהם על העמוד. ניתן להעלות תמונת נושא שהיא תמונה סטטית, תמונות עם אנימציה ואפילו סרטוני וידאו.

נכון לתאריך פרסום המדריך הגודל המומלץ להעלאת תמונת נושא לפייסבוק הוא 820×312 פיקסלים (820 רוחב על 312 גובה). על מנת לשנות את תמונת הנושא כנסו לעמוד העסקי שלכם, תלחצו על הכפתור של הוסף תמונת נושא ותעלו את תמונת הנושא שלכם:

שינוי תמונת נושא בדף פייסבוק עסקי

מומלץ להשתמש בשירותים של מעצב באנרים לפייסבוק על מנת להציב בראש העמוד תמונה מקצועית שתייצג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ותאפשר לצופי העמוד שלכם לקבל רושם ראשוני חיובי.

מעוניינים בתמונת נושא מקצועית לעמוד הפייסבוק שלכם?

נוכל לעזור לכם בביצוע המשימה, השאירו פרטים מתחת ונציג שלנו יחזור אליכם עם מידע נוסף:

עדכון תמונת פרופיל לפייסבוק

תמונת הפרופיל של פייסבוק בדרך כלל תהיה תמונת פרופיל שלכם או וריאציות מעוצבות של הלוגו המתאימה לריבוע של תמונת הפרופיל. במידה ואתם משתמשים בלוגו שלכם בתור תמונת הפרופיל מומלץ להשתמש בעיצוב מקצועי של תמונת פרופיל שתתאים לריבוע הקטן אל תזרקו פשוט את תמונת הלוגו בתוך הריבוע ותתפללו שזה יעבוד, צריך להתאים את התמונה לריבוע.

הגודל המומלץ להעלאת תמונת פרופיל הוא 350×350 פיקסלים. ניתן גם להעלות את התמונה בגודל קטן יותר כמו 180×180 פיקסלים אבל אתם תקבלו אזהרה מפייסבוק שהתמונה קטנה והיא תהיה פחות ברורה.

על מנת לעדכן את תמונת הפרופיל לחצו על תמונת הפרופיל ותוסיפו את התמונה שאתה רוצים להעלות:

עדכון תמונת הפרופיל של פייסבוק

הוספת פרטי העסק לדף הפייסבוק

השלב הבא הוא להוסיף את פרטי העסק. בשלב זה תוכלו להוסיף פרטים על העסק שלכם כמו: אודות החברה, הסיפור שלכם, דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט וכו’…

על מנת להוסיף את פרטי העסק תלחצו על הפתור של “הצג עוד” שנמצא בתפריט מתחת לתמונת הפרופיל שלכם. לאחר לחיצה התפריט יורחב ויופיע כפתור “אודות”, תלחצו עליו.

עדכון פרטי העסק בדף פייסבוק

בעמוד החדש שיפתח הכניסו את כל הפרטים של העסק ודאגו לנסח את התוכן בצורה ברורה. במידה ויש לכם אתר אינטרנט חשוב לעדכן גם את האתר בתוך העמוד.

עדכון עמוד אודות בפייסבוק

הוספת כפתור יצירת קשר לעמוד הפייסבוק

אחת האפשרויות המעניינות יותר שיש לפייסבוק להציע היא האפשרות של הוספת כפתור יצירת קשר. באופן רגיל בראש העמוד קיים כפתור שליחת הודעה באמצעות הצ’אט של פייסבוק. את הכפתור הזה ניתן לשנות לכפתור יצירת קשר שיעביר את הגולש לכתובת של אתר אינטרנט שאתם תבחרו. במידה ויש לכם אתר אינטרנט ובאתר שלכם יש עמוד יצירת קשר תוכלו להעביר את הצופה לעמוד של יצירת הקשר באתר שלכם.

על מנת לערוך את הכפתור שיעביר את הצופה לאתר שלכם תלחצו על הכפתור של שלח הודעה שנמצא מתחת לתמונת הנושא של פייסבוק ובחלון שיפתח תלחצו על אפשרויות מתקדמות:

הוספת כפתור יצירת קשר לפייסבוק

בחלון הבא שיפתח תלחצו על הכפתור של צור קשר, תבחרו באפשרות של “צור איתנו קשר” לאחר מכן תכניסו את הקישור לעמוד צור קשר שבאתר שלכם ותלחצו על שמירת שינויים. לאחר השינויים כאשר צופים בעמוד שלכם ילחצו על כפתור יצירת קשר הם יועברו באופן אוטומטי לעמוד יצירת הקשר שתבחרו.

הוספת קישור לכפתור יצירת קשר בפייסבוק

במידה ואתם לא מעוניינים בכפתור יצירת קשר אתם יכולים לבחור בסוג אחר של כפתור מרשימת הכפתורים שיש לפייסבוק להציע. כרגע אתם יכולים לבחור באפשרויות של כפתורים מסוג: התקשר עכשיו, שלח הודעה, הרשמה, קבל הצעת מחיר וכפתור שלח דוא”ל. תוכלו לבחור את האפשרות שהכי מתאימה עבורכם ולעדכן את הפרטים שפייסבוק מבקשים.

פרסום הודעה בדף הפייסבוק העסקי

אם הגעתם עד לכאן עברתם את החלק הקשה וכעת כל מה שנותר לעשות הוא לפרסם את ההודעה הראשונה בדף הפייסבוק החדש. פרסום של הודעה בפייסבוק היא פעולה פשוטה מאוד, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לדף הפייסבוק שלכם ומתחת לתמונת הנושא תוכלו לראות טופס שבו אתם יכולים לכתוב את ההודעה. תוכלו גם להוסיף תמונות או סרטונים להודעה על מנת להפוך את הפרסום למעניין יותר.

פרסום פוסט בפייסבוק

איך להשיג לייקים לדף פייסבוק?

איך להשיג לייק לעמוד פייסבוק

כעת הדבר הבא שצריך לעשות הוא להשיג לייקים לעמוד הפייסבוק שלכם. עמוד פעיל עם כמות לייקים גדולה תגרום לעמוד להיראות יותר מקצועי ורציני בעיני הלקוחות הפוטנציאלים שצופים בו. קיימות כמה דרכים להשיג לייקים לפייסבוק שהבסיס שלהם הוא ליצור עמוד פייסבוק מעניין עם תוכן איכותי.

  • הדבר הראשון שאפשר לעשות הוא לבקש לייק מחברים ומשפחה. בקשו מכל החברים שלכם או מחברי משפחה שיש להם חשבון פייסבוק שיעשו לכם לייק.
  • ניתן להשיג לייקים על ידי מתן הטבות למי שיעשה לייק לעמוד שלכם. לדוגמא: עשו לנו לייק וקבלו 20 ש”ח הנחה בקנייה שלכם.
  • כמו שכבר נאמר מעל, פרסו תוכן איכותי ופוסטים מעניינים שיגרמו לצופים בעמוד שלכם לעשות לו לייק.
  • הוסיפו כפתור לייק באתר שלכם –  ניתן להוסיף כפתור לייק לאתר שלכם ובלחיצה עליו תקבלו לייק לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם.

קיימת דרך נוספת להשיג לייקים לעמוד שלכם אבל אנחנו פחות ממליצים על עליה. ניתן גם לקנות לייקים לפייסבוק. במידה ויצא לכם לראות עמודי פייסבוק ללא שום תוכן מעניין ועם כמות לייקים מטורפת סביר להניח שאותו אדם שמפעיל את העמוד בחר לקנות את הלייקים. ניתן לקנות 100-5000 לייקים בעלות של כמה דולרים בודדים.

בהרבה מקרים זה עובד והרבה בעלי עסקים בוחרים באפשרות זו קניית לייקים אבל עדיף לא לקחת סיכון שפייסבוק יעלו על זה. בנוסף מרבית ההצעות של קניית לייקים הם מאנשים מכל העולם באופן רנדומלי ומחשבונות פייסבוק לא אמיתיים ככה שאם מישהו יקדיש כמה דקות לבדיקת רשימת האנשים שנתנו לכם לייק הוא יוכל לראות שלא מדובר באנשים אמיתיים.

 

ועל מנת להדגים את מה שכרגע הסברנו. השקענו הרבה זמן בכתיבת המדריך על מנת להפוך את התהליך של פתיחת דף העסקי בפייסבוק לפשוט עבורכם. אם המדריך עזר לכם תהיו בני אדם ותלחצו על כפתור הלייק מתחת על מנת לתת לייק לעמוד הפייסבוק שלנו. תהיו בני אדם זה יעזור לנו.

חסרונות של דף פייסבוק עסקי

למרות היתרונות של פייסבוק יש גם חסרון אחד גדול מאוד. זה נכון בשונה מתהליך בניית אתר אינטרנט פתיחת דף פייסבוק עסקי לא כרורה בתשלום אבל בסוף היום העמוד הוא לא רכוש שלכם אלה של פייסבוק. קיימים הרבה בעלי עסקים ודמויות מפורסמות שהסתמכו באופן מלא על עמוד הפייסבוק שלהם ואפילו ועיקר הכנסתם הגיעה מאותו עמוד, ופתאום ביום אחד בהיר וללא התראה מוקדמת פייסבוק החליטו לסגור להם את העמוד ללא סיבה מיוחדת.

ברגע שהעמוד שלכם נסגר במרבית המקרים לא יהיה לכם אם מי לדבר. ואת עניין הפלישה לפרטיות והעבודה שפייסבוק אוספת עלינו כל פיסת מידע שהיא יכולה נשאיר ליום אחר.

פתיחת עמוד פייסבוק לעסק היא פעולה חכמה שיכולה להיות משתלמת אם תשקיעו את הזמן בפיתוח וקידום הפרופיל העסקי שלכם, ולמרות זאת על תשימו את כל הביצים בסל אחד ואל תשכחו שבסופו של דבר העמוד לא שייך לכם. תתחילו עם פייסבוק ותנסו להתפתח גם לכיוונים שונים כמו בניית אתר לעסק ושימוש באמצעי פרסום אחרים.

סיכום ומסקנות לפתיחת דף פייסבוק עסקי

אז כפי שראיתם פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא לא פעולה מסובכת ובעזרת המדריך היא לא אמורה לקחת לכם יותר משעה. במידה ומבדובר בדף פייסבוק עסקי שאמור גם להכניס לכם כסף מומלץ להשתמש בשירותיו של מעצב גרפי עבור עיצוב תמונת נושא לפייסבוק ועיצוב תמונת פרופיל.

תמיד תזכרו שעמוד הפייסבוק בסופו של יום לא שייך לכם אלה לפייסבוק ואל תשקיעו יותר מידי מאמץ בקידום העמוד אלה רק את המאמץ הנחוץ. שיהיה המון בהצלחה ואם יש לכם שאלות השאירו אותם בתגובות מתחת ונשמח לעזור.

חבל לפספס, הצטרפו לרשימת תפוצה

מעוניינים לקבל מדריכים ומאמרים ישירות למייל מייד ברגע שהם מתפרסמים? הכניסו את המייל שלכם מתחת ונדאג להשאיר אתכם מעודכנים.

המדריך עזר לכם לפתוח את העמוד העסקי לאתר שלכם? רוצים לאפשר גם לחברים שלכם לפתוח עמוד עסקי ולהתקדם צעד קדימה להצלחה ועצמאות כלכלית? תהיו בני אדם ושתפו את המאמר במדיה החברתית על מנת שגם אחרים יוכלו לראות אותו. ותנו לנו גם לייק תהיו בני אדם.

מאמרים נוספים בנושא הרשת החברתית:

גודל תמונות לאתרי הרשת החברתית

גודל תמונות לאתרי הרשת החברתית

צפו ברשימה המעודכנת של גדלי תמונות לאתרי המדיה החברתית (פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, יוטיוב, אינסטגרם, גוגל פלוס ועוד... המשך קריאה…

פרופיל עסקי באתרי המדיה החברתית

פרופיל עסקי באתרי המדיה החברתית

לאחר שסיימתם עם התהליך של יצירת דף עסקי בפייסבוק מומלץ לצפות ברשימת אתרי המדיה החברתית הנוספים שמומלץ לפתוח בהם פרופיל עסקי. המשך קריאה…

יש לכם שאלות או משהו להוסיף? נשמח לשמוע ממכם בתגובות מתחת

במאמר זה עשינו מאמץ לרכז את רוב הנושאים החשובים שצריך לדעת כאשר פותחים עמוד פייסבוק עסקי. אם משהו היה לא מובן או אם יש לכם שאלות על נושאים שלא ציינו במאמר שתפו אותנו בתגובות מתחת ונשמח לעזור.

11 תגובות

  1. תודה על המדריך
    איך אפשר להוסיף את הכפתור לייק לאתר שלי כמו שמופיע במדריך?

    1. שלום,
      על מנת שתוכל להוסיף את הכפתור לייק לעמוד באתר שלך אתה צריך להיכנס לעמוד הבא של פייסבוק למפתחים.
      https://developers.facebook.com/docs/plugins/like-button
      בעמוד של יצירת הכפתור תצטרך להכניס את עמוד הפייסבוק שלך ואת הרוחב של התיבה שתכניס לאתר שלך. לאחר מכן תלחץ על הכפתור “Get Code” ותעתיק את הקוד שתקבל שם לאתר שלך.

  2. תודה על המדריך המפורט והפשוט להבנה.
    צפיתי במדריך והצלחתי לפתוח עמוד פייסבוק לעסק שלי ואני רוצה לשנות את השם של העמוד שפתחתי.
    איך אני יכול לעשות את זה?

    1. שלום חגי,
      אני שמח לשמוע שהמדריך עזר לך.
      על מנת לשנות את השם של עמוד הפייסבוק שלך אתה תצטרך ללחוץ על כפתור “אודות” שנמצא מתחת לשם של העמוד שלך בתפריט הימני ושם תהיה לך האפשרות של לחיצה על כפתור “עריכה” שיופיע מצד שמאל לשם העמוד שהגדרת.
      שינוי שם של עמוד בפייסבוק
      לאחר שתשנה את השם של העמוד בדרך כלל תקבל הודעה מפייסבוק בתוך בתוך מספר דקות שמודיעה אם השינוי שביצעת אושר או נדחה.

  3. תודה על המדריך. פתחתי דף עסקי עם השם שלי בעברית ובאנגלית והעיסוק. למה כשאני עושה חיפוש בגוגל של השם שלי בעברית או באנגלית לא עולה הדף העסקי שלי?

    1. שלום נורית,
      כאשר את יוצרת עמוד בפייסבוק לפעמים יכול לקחת זמן עד שהעמוד יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. בדרך כלל מדובר בכמה ימים אבל זה יכול גם לקחת שבוע שבועיים.

      אני אציין בנוסף שעמוד פייסבוק חדש שלא מכיל שום תוכן, פוסטים ועוקבים הוא עמוד שנחשב על ידי גוגל כעמוד פחות איכותי ואם השם של העמוד שלך הוא ביטוי תחרותי שאתרים נוספים משתמשים בו אז בגלל התחרות סביר להניח שהעמוד שלך לא יופיע בעמודים הראשונים בגוגל גם לאחר שבוע שבועיים.

      1. הבנתי, אחרי שעות של חיפוש תשובה, המון תודה!!!
        אני אתחיל להעלות תוכן ואבדוק בהמשך.

  4. האם בתמונת קאבר בדף פייסבוק עסקי, ניתן להוסיף טלפון?

    1. שלום אורה,
      לפני כמה שנים פייסבוק אסרו על השימוש במספר טלפון בתמונת קאבר.
      עד כמה שאני זוכר האיסור להשתמש בטלפון נכתב בזמנו באופן מפורש ב-Guidelines של העלאת תמונת קאבר פייסבוק:
      https://www.facebook.com/help/333543230019115?helpref=search&sr=2&query=cover%20guidelines

      נכון להיום הסעיף של האיסור כבר לא מופיע ועד כמה שאני יודע מותר להשתמש במספר טלפון בתמונת הקאבר של העמוד שלך.

      אני לא רוצה להתחייב לך ב-100% שמותר כי זה לא כתוב באופן מפורש אבל גם בעמוד הפייסבוק שלנו יש מספר טלפון בתמונת הקאבר ונכון לעכשיו עוד לא היו לנו בעיות עם זה.
      https://www.facebook.com/YYDevelopment/

  5. אלפי תודות על המדריך המצוין עזרת לי מאוד.
    אני מעלה לפייסבוק תמונת נושא בגודל שציינת במדריך 820 פיקסלים ברוחב ו-312 פיקסלים בגובה והתמונה מופיעה טוב במחשב הביתי אבל היא נחתכת כאשר אני צופה בעמוד בטלפון הנייד.
    יש אולי גולי לתמונת נושא שיאפשר הצגה טובה של התמונה גם במחשב וגם בטלפון הנייד?

    תודה מראש,
    מורן

    1. שלום מורן,
      הגודל של תמונת הנושא המוצגת במחשב הנייח הוא 820×312 וכמו שציינת הגודל הזה לא מתאים לטלפונים הניידים מאחר והתמונה נחתכת בצדדים.

      מומלץ במקום זה להשתמש בגודל 820×462 שיאפשר הצגה של התמונה בצורה טובה גם בסמארטפונים. רצוי שתשימי לב שברגע שאת מעלה את התמונה בגודל הזה החלק העליון והחלק התחתון של התמונה יחתכו במחשב הנייח/ביתי ולעומת זאת כל התמונה תופיע בטלפון הנייד.

      כאשר את מעלה את הגודל החדש תוודאי שהאלמנטים החשובים נמצאים באמצע של התמונה ולא בתחתית או בחלק העליון של התמונה.

      בנוסף את מוזמנת לצפות במדריך נוסף שכתבנו שמדבר על גודל תמונות לרשתות החברתיות ושם תוכלי לראות את גודל התמונות לכל אתרי המדיה החברתית הגדולים. בנוסף אנחנו גם דואגים לעדכן את הגדלים שם כאשר הם משתנים.

כתיבת תגובה

מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

לחצן חזור למעלה
תוסף נגישות

כלי נגישות

הגדלת גודל פונט הקטנת גודלת פונט ניגודיות נמוכה ניגודיות גבוהה אפס הגדרות הצהרת נגישות לאתר
נציג צ'אט אונליין